2012. május 2., szerda

Tikasztó hőség

Kicsit elmaradva de kezdem a hosszú hétvégéről a beszámolót.
A szokásos felállás kis kocsi dugig megpakolva 4 ember + egy kutya 20km később 2 kutya. Aztán pakolászás alvás. Szombaton elkezdtem macerálni az ebeket elmentem velük egy jó kis sétára déli órákba pihi Pami a hűvösbe Izzy napon. Estefele kiraktam egy egyszerű kis pályát. Ügyesek voltak a csajok és pörögtek is. Hamar abba is hagytam a dolgot mehetek amerre láttak. Vasárnapi nap már húzósabb volt reggel elindultunk egy kis túrára az erdőbe a Tisza mentén Egy jó darabon pórázon hoztam őket de apa biztatására elengedtem persze nem nagyon akaróztam mert féltem hogy valamelyik rossz akaró vadász kilövi. A blökik nagyon élvezték hogy a sűrűbe szaladgálhattak fel alá ha majd bele a Tiszába. Kis híján el is tévedtünk majd hirtelen valahonnan oda szólnak hogy fogjam meg a kutyát mert agyon lövi. Gondoltam egyet kösz szépen közölhetnéd finoban velem hogy fogjam pórázra őket. De sajnos igaza van. Nem értem miért nem lehet el engedni a senki földjén a kutyát már városba se lehet mert azért is büntetnek teljesen ki vannak szorítva a kutyások. Nah de nem is hergelem magam.

Sikerült kijutnunk a strand részhez itt találkoztunk egy fickóval aki mesélte hogy ilyen tanösvényeket csinál Tiszadob felé a kastélyig nyugodtan elnézhetünk senki nem fog minket elüldözni onnan. Hát ez is terve van most már véve hogy egy séta alkalmával ellyukadjunk oda. 

Olyan 10 órára haza is értünk hagytam az ebeket pihenni majd bent gyakoroltunk egy kicsit Pamival átvettem az összes trükköt. Izzyvel meg jobban rágyúrtam a tolatásra. Délután pedig mentünk ki a Tisza partra. Majd egy óra múlva vissza bográcsozni. Megint csak kiraktam egy kis ugrabugrálós pályát ügyik voltak a csajok.


Kedden is a vízparton voltunk este ismét agility de most már egy nehezebb pályát sikerült kirakni amit netről néztem le.Picit szűkösre vettem a formát mert hely híján szó szeint majdhogynem egymás szájába voltak az akadályok. Izzy pörgött a maximumon viszont a karika valamiért nem megy nekünk mindíg el szalad alatta. És egy újabb rosszabb szokás hogy a távolugrón semmi hajlandóságot mutatva az ugráshoz szépen végig sétál rajta. Szép lassan sikerült a távos problémát beszüntetni a végére már a karikát is. De legközelebb kíváncsi vagyok mit fog produkálni. Pami gyönyörűen végig ment a pályán igaz nem az ő méret osztályán belül meg néha más akadályt szeretet volna meg ugrani de mindíg sikerült lehívnom róla. 
Hétfői nap pihenéssel és pakolászással telt viszont a kutyák is használhatatlanra fárasztották magukat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése