2012. május 28., hétfő

Jó de még nem az igazi

Sikeresen hazaértünk a telekről. Szóval kezdem is a beszámolót. Pénteken semmi különöset nem csináltunk Pamival gyakoroltam egy picit a trükköket. Hát enyhén szólva kezdi elfelejteni az "újabbakat" Izzyvel a körbetolatást gyakoroltam majd labdázgattunk és a kölcsön kapott furminátorral ki furmináltam Pamit és még egy kutyát gyártottam a nagy szőrcsomóból viszont mikor fésültem egy nagy sebre lettem figyelmes Pam farka végén majd közelebbről megvizsgálva látszott hogy el van neki törve és már úgy ahogy össze is van forva mert egyáltalán nem fájt neki mikor meg piszkálgattam. Szóval így van egy kis görbület szegényem farkincájba de nem zavarja különösebben. Szombaton nap is esemény nélkül telt el. Kutyik hol pihentek vagy szaladgáltak fel alá. Tegnap viszont előszedtem az akadályokat egy kisebb pályát kiraktam. Mire eleredt az eső juhéé. De szerencsére hamar el vonult. És Pampus igen csak elemébe volt így hát neki is kezdtem midibe futott végig hogy most ne arra koncentráljunk h leveri előröl hanem azt hogy élvezettel menjen. De sajnos ő ment volna én meg pancserkodtam mind a 2 kutyával. Nem tudtam megfelel jegyezni a pályát mutogattam én össze vissza. Vagy épp Izzynél a szlalomba nem vettem észre a hibáit. De összességébe tetszett hogy mentek repesztettek ami Paminál mostanság nem szokás. Izzy is szépen csinálgattam rá meg főleg büszke vagyok mert elmondhatom hogy a balos szlalomja is alakulgat szépen lassan. 
 Ma reggel pedig egy rettenetes feladat cárt rám. Rögtön ahogy felébredtem anya mondja hogy Izzyt fürdessem meg. Mondom jó de hát miért nem rég volt fürösztve. Ahogy le értem a lépcsőn Izzy nyüszög az ajtóba hogy ő be szeretne jönni. Épp csak ki kukucskáltam de az a szag ami megcsapott. Hát kész ez a kutya. Ősszel is megszívatott rendesen belehempergett a csöves sz*rba. Nem akarom részletezni de ki lehetett venni mit is ebédelt az illető és ez nagy nehezen le kellet subickolni róla. Nah de térjünk vissza felöltöztem Izzyt a kádba egy kis tusfürdő ez az amit épp találtam mert hogy kutyasampon miért is lenne kint. Mikor már jöttünk haza fele még igen csak volt szaga. Szóval haza érve még egyszer meg kellet fürdetnem most már kutya samponnal ami igen csak erős mentolos illata van és el is vette ez a förtelmes szagot. Hála az égnek. :D
 
 

A vidőről csak annyit hogy a zónázós részek nem mostansági felvételek. Jah és anyum videózási technikája is külön művészet. :)

2 megjegyzés:

  1. Ügyesen tovább:) Nekünk is balos szlalomra kell rágyúrni a Kókusz gyerekkel :D Azt elárulhatod, hogy hogy ágyazod be a videót :$ mert régebben én is tudtam se most megújult ez a szar én meg rég blogoltam és elfelejtettem xD

    VálaszTörlés
  2. Köszönjük :) Gondolom azt tudod hogy a youtuben alul megosztás beágyazás és kimásolod a linket majd itt a blogspoton pedig mikor írod a bejegyzést a bal felső sarokba van hogy HTML és akkor a linket bemásolod ide majd vissza ismét a bal felső sarokba írás és kész is ;)

    VálaszTörlés