2012. április 25., szerda

Kint a lőtéren

Egy kis elmaradással de megérkeztem. Sajnos a kiállításra nem sikerült eljutnom a múltkor. És vasárnap se mentem kutya suliba mert sikeresen el aludtam no de nem baj. Így délutánra be lett ütemezve egy kis gyakorlás. Majd a héten el kezdtük a cop-cop trükköt és minden nap elővettem egy kicsit és most már nagyon szépen mozog velem eddig az elhelyezkedéssel voltak gondok de ezt is megtanulta. Az állítást is tanítgattam neki amit igen csak nehezen érti meg mit várok tőle. Viszont elég furi kézjelet sikerült neki meg jegyeznie a dili csak úgy marad állva ha a markomba volt egy darab jutifalat és nyitva tartottam ekkor nem ült le és valahogy ezt jegyezte meg már csak azt kéne valahogy elhagynom hogy lehajoljak hozzá.
Sajnos a behívásunk ismételten romlik mert vagy 4. vagy 5. hívásra hajlandó vissza jönni szóval most erre fogunk rágyúrni a jövőhéten.
Ma pedig a lőtéren voltunk vittem a fotómasinámat is még mindíg próbálgatok rá jönni mi hogy működik rajta persze kisebb nagyobb sikerrel. A portré képek egész szépre szoktak sikerülni. Viszont ha mozgásban szeretnék valamit lefotózni mit nem mondjak elég ocsmány képek készülnek. Zizz kiszaladgálta magát most nem találkoztunk senkivel. És a legjobb Hosszú hétvégén megyünk ki és végre láthatom Pamikámat. Már nagyon hiányzik nekem a kis hülye feje.Próbálok majd velük agilityzni de szerintem lent leszünk a Tisza parton ezért keveset fogunk gyakorolni.


1 megjegyzés: