2012. május 23., szerda

..

Nos gyors leszek egy kis helyzet jelentés. Izzyvel új trükköt tanulunk a "körbe tolatást" ami kisebb nagyobb sikerekkel megy. Persze most is megint én hátráltatom Zizgőt. Szegényre ideges lettem mikor tanulta a trükköt mert más direkt tette hogy ő mekkora egy idióta én meg felemeltem a hangom és neki már ennyi elég is volt hason csúszva fetrengett előttem kis érzékeny. abba is hagytuk tegnap és ma is elővettem. Persze Zizibe a rossz emlék maradt meg szóval előröl az egészet most már szépen csinálja igaz rá kell segíteni de már örömmel csinálja. És ez számít. Hétvégén megyünk ki a kertbe persze jön Pami. Úgy tervezem Izzyvel keményen rágyúrunk a szlalomra Pamit meg meg próbálom lelkesíteni könnyebb pályákon. Mert úgy vettem rajta észre mint ha nem élvezni úgy mint régen meg csinálja de nem olyan élvezettel. Majd megpróbálok hozni egy vidit a múltkori zónázásról csak hozzá veszem majd a mostani vidiket is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése