2012. május 20., vasárnap

Kutyasuli

Tegnapi elhatározás folyamán anyumat csak sikerült meg győznöm hogy vigyen ki minket. Persze ez már reggel variálódott mert anyum fél az idegen kutyáktól. Persze menjünk ki Izzy volt gazdájához. Mondom hurrá ismét bolond lesz és nem akar oda figyelni. Kicsit késve megérkeztünk de még nem kezdték el a foglalkozást. Rengetegen voltunk most jó sok spanisok. És még ismerős arcokat is láttunk. A helyi kutyások is színre léptek igaz ők még csak megnézték hogy, hogy mennek itt a dolgok. Majd elkezdődött az engedelmes foglalkozás. Eleinte katasztrofális volt a kutya nem figyelt rám végig kereste hol vannak anyáék mindent csak akkor hajtott végre ha meg emeltem a hangom. Majd szünetebe be jött Miki oda engedtem Izzyt majd Miki nem foglalkozott vele nem nézet rá stb. Ott is hagyta innentől egész kezelhető volt kivétel a szünetekbe. Mert olyankor el el szaladgált tőlem. Tudtam gyakorolni egy kicsit a szlalomot amit szépen csinált csak mindig hamarabb ugrott ki. Szóval ha megyünk a kertbe a szlalomra fogunk ismét gyúrni. Lettek képeke is igaz nem anyum jóvoltából mert hogy ő a kocsiból ki nem tette a lábát. A kiképző ismételten megdicsért minket. Hogy Izzy szinte már a gondolatomat is tudja ha koncentrál rám meg hogy szépen kommunikál velem mert a szemét állandóan rajtam tartotta. Amit én nem vettem észre. Viszont képről vissza nézve tényleg szépen figyelget.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése