2012. május 18., péntek

Hosszú délután

Sziasztok picit el voltam tűnve mostanság de még élünk és virulunk. Hogy a hétvége se maradjon le le írom tömören mi is történt. Megint csak a telken voltunk. Gyakoroltam velük a zónázást Pamival frisbeeztem. Majd jött a vihar és ennyi is lett volna a gyakorlásunk.

A mai nap pedig ahogy haza értem a suliból csörög a telefonom egy régi osztálytársam Fanni volt hívott hogy nincs e kedvem ki sétálni a kutyákkal az erdőbe. Én meg nem kell 2x kérdeznie még szép hogy igen. Ő vele egy beagle volt Oszi fanni szokott rá vigyázni mikor nincsenek otthon a gazdái. Nagyon tüneményes kutya csak kicsit neveletlen húzgál mindenkit vuuvuzgat haláli az eb. Majd ki értünk ittak a blökik és uzsgyi pórázról le az elkerített részen szaladgáltak fel alá.Jól elfáradtak visszafele pedig nagyon szépen jött Oszi Izzy is ügyike volt viszont a behívása csak akkor ment ha már ordítottam. Sajnos kullancs nélkül se úsztuk meg már mikor kiléptünk a bicikli útra 2-2 kullancs volt mind két kutyán. Itthon pedig jól átnéztem de nem láttam benne majd eg y fél óra elteltével Vakarózgatott Iz és persze hogy egy kullancs csak már belé volt fúródva. Remélem többet nem fogok találni benne. Olyan fél hat fel értünk hata és ismét csak csörög a telefon Dóri volt Blökivel hogy megyünk e le huh mondom ez így húzós lesz varjunk még egy órát és utána. Majd hétkor indultunk új terepet felfedezni egész jó helyeken jártunk még tudtunk volna menni de sötétedett ránk fele ezért a főútnak vettük az irányt és go haza. Izzy megismerkedett a lovakkal de csak messziről
Majd hazaérve felugrottam még Dóriékhoz a furminátor ért persze hogy elbeszélgettük az időt. Meg Izzy rácuppant a távirányítós helikopterre félt is tőlle de el is akarta kapni nem tudta hova tegye ezt a dolgot.Végül olyan tíz órára haza estem vele és vacsorázott most pedig húzza a lóbőrt. Szegénykémnek húzós napja lehetett így hirtelen.  
 
 
 
 
 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése