2012. május 8., kedd

Ez is az is

Sziasztok! Nem is tudom igazán hol kezdjem hétvégén nem történt semmi egyéb nem agiztem Pamival frisbeeztem. Meg próbálgattam hogy messziről tollason be a lábam közé ami kiesebb nagyobb sikerrel ment. Izzyvel zónázgattam egy kicsit egyre ügyesebb mondjuk ami a legnagyobb hogy a palló le járókájának a közepére ül bele. De ügyin kijavítgattuk ezt is. Tanulgattuk a balosa szlalomot ami nagyon kifogott rajta sőt még rajtam is. Paminak nem kellet tanítanom de Izzy egyáltalán nem tudja mit kezdjen vele ha én a jobb oldalára kerülök neki.Lassan de biztosan végig tud menni. Hétfőn nekünk nem volt suli de nem is csináltunk semmi különöset nem is gyakoroltunk este nagyim hozott haza valami kék polár anyagot nagy örömére szét is szabdaltam és meg kezdtem a tépőjátékok gyártását. Ma pedig a testen való dobbantást tanítottam Izzynek nagyon szereti fel is vettem vidire.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése