2012. június 2., szombat

Balul sikerült séta

Tegnap ahogy hazajöttem a suliból szakadt az eső így nem terveztem hogy nagyobb sétára indulunk. De hirtelen el állt ki sütött a nap és egyből indultam le. Lent találkoztam Dórival és Blökivel.Már egy ideje lent voltunk csatlakozott hozzánk egy csaj két kutyájával egy Border féleséggel és egy staffival nagyon jól szocializált ebek voltak. A csaj is nagyon jó fej volt jót beszélgettünk sokat poénkodtunk már azon kaptuk magunkat hogy fél nyolc van. Búcsúzkodtunk majd mi elindultunk sétálni Oros felé majd el haladtunk a lovaknál és Dórinak csörgött a telója anyuja kérdezte merre vagyunk és el akart jönni oda hozzánk végül el kezdtünk vissza fele sétálni meg álltunk mert ismét egy telefont bonyolított le Dóri ez alatt Izzy eltűnt majd nagy visítással szalad ki Izz rázza a fülét és vakarja eszeveszetten közbe pedig torkaszakadtából üvölt. Majd egy picit le csillapodott elkezdtem masszírozni a fülét meg néztem mi mehetett bele szegény fel fel sírt ahogy masszíroztam majd gyors tempóba mentünk hazafele de későn értünk haza ezért anyáékat nem akartam fel kelteni. Majd ma délután jön haza anya meséltem neki addig én utána olvasgattam mi lehetett ez egy csúnya növény keserítette meg a sétánkat ez a toklász eddig volt szerencsénk kikerülni és most kellet ez történnie. Egyből hívtuk a dokit hogy ott vannak e mert hát ilyenkor ügyelet van és anya is fájlalta a dolgot mert meg ijesztetek minket hogy enni mikor evett vegyük el a vizet mert lehet altatni kellesz. Ahogy a rendelőbe értünk rögtön fogadtak minket kérdezték hogy be kell kötni a száját nem volt még példa rá hogy harapot de a biztonság kedvéért montuk hogy kössék be. Belenézett a fülébe majd egy kis csipesszel elkezdte kiszedni a növény. Jókora darabot kihúzott a füléből és még mindig volt benne. Szegénykém pedig megint csak sírt nagyon fájt neki. Majd mondta hogy bevérzett egy kicsit nem lát többet benne még belecsepegtettet a fülébe és kész is volt az egész procedúra úgy 15 percig tartott. Utána jó kedélyűen rohangászott a rendelőbe Izzy kicsit még rázza a fejét de mondta a doki hogy egy pár napig még fogja de ha nem múlna a dolog menjünk vissza.

És holnap ha minden igaz megyünk  Nyíregyházi CAC kutya kiállításra:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése