2012. február 1., szerda

Takarékon

Sziasztok! Hát mostanság nem nagyon gyakoroltunk ez annak tudható be hogy se időm se kedvem nem volt sose az egészhez még hétfőn gyakoroltam lent vele egy kicsit de 5 percnél tovább tuti nem tartott a helyben hagyást és a messziről ültetés fektetést gyakoroltuk ügyi volt nagyon egy srác meg is kérdezte hogy járok vele kutya suliba. Mondom nem igazán. Majd poénkodva kérdezte hogy az ő kutyáját nem e lenne kedvem betanítani. De azóta nem is nagyon gyakoroltam vele. Minden napi séta meg van persze és a délutáni séták elég hosszúak bár a mai kivétel volt. És egy újabb kis hülye szokása hogy engedély nélkül szalad oda kutyákhoz. Bár ha erélyesen szólok rá meggondolja de ha nem veszem észre épp az idegen kutyát és nem mondok előtte neki semmit hogy marad vagy nem akkor megindul felé és hát kérdéses vagy megáll vagy nem mikor már elindul. De az esetek többségébe mikor megemelem a hangom hatásos a dolog.És az új fotómasinámról egy értelmes képet nem sikerült még gyártanom vele videót gyönyörűen csinál de képet hát mit nem mondja a régi szebb képeket csinál. Vagy én vagyok hozzá még hülye vagy kitudja mondjuk ha videót szépen csinál csak nem rossz. Majd jön az egyik újságíró ismerősünk megnézi nekünk hátha csak én vagyok még pancser hozzá.
Addig is mindenkinek jó kutyázást ebben a hidegben is :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése