2012. február 10., péntek

Fárasztó délután

Ma csak 5 órám volt ezért hamar haza értem szerencsére még egyben volt a lakás mert ma volt az első nap hogy egyedül voltak itthon és a jelek szerint nagyon jól viselkedtek. Olyan 2 körül mentem le velük jött velem az egyik osztálytársam az úti cél a Bujtosi-tó volt ahol van egy hatalmas domb ami ki van jelölve kutya futtatónak mire oda értünk senki nem volt elengedtem Izzyt ő jól el is szalad én meg a satnya hangommal nem tudtam neki szólni  sajnos valami van a torkommal mert nagyon fáj. Mire megkerült el engedtem Pamit is ő is szaladgált egy kicsit majd elővettem a labdát és sikeresen a 2. dobás után el is hagytam a héten ez volt 12. alkalom hogy elhagytam ezt a labdát sajnos most nem is lett meg pedig egy fél óráig kerestük. Pami behívása így Izzyvel együtt katasztrofális alig akar vissza jönni mikor már 3. nem jött vissza pórázra vettem és mentünk tovább körbe sétáltuk a tavat jó sok koris volt Izzy kissé húzott Pami szerencsére szépen jött mellettem. Majd hazafelé a régi sulimnál meglátott egy macskát ő meg ahogy csak bírt úgy megrántott én meg hirtelen vissza leültettem vártam egy kicsit had gyugodjan majd mentünk tovább de Izzy tovább hisztériázott ő nem lett le állítva mert az osztálytársam hozta. Végül oda értünk a házunk előtti térre nem mertem elengedni a 2 dinkát mert vissza szaladtak volna ahol a macskát látták így jobbnak láttam ha nem engedem őket. Mire felértünk teljesen el voltak fáradva hagytam őket kicsit pihenni addig és felszeleteltem a jutifalatot és kezdőzhetett a gyakorlás. Elsőnek Pamit nyúztam egy kicsit gyakoroltam vele a kézjeleket mivel az ülnek a kézjelét elfelejtette addig Izzyke helyben maradást csinált közbe persze őt is jutalmaztam. Majd csere és Pami marad helyben és Izzyvel gyakorlok neki is az ültetéssel volt gond hol pitizett hol pedig kalimpált a mellső mancsával végül sikerült berögzülnie mit is kéne csinálnia.És ismét helycserés támadás Pamacsnak az ajtó bezárását tanítottam addig Izzynek türtőztetnie kellet magát ami nem sikrült mert mikor Pami kezdett pörögni Izzy felpattant a helyéről és sehogy sem akart helyben maradni ezért át zártam őt a szobába. Szerencsére hamar elsajátította ezt a trükköt is majd egy kis játékkal feloldottuk a dolgot és itt lett egy kis bunyó Izzy meghágta Pamacsot ő pedig ezt nem tűrte és picit össze kaptak én meg mind a két blökit a földnek szegezve tartottam ott egy jó darabig. Amúgy már nem ez az első hogy így mássza meg a másik kutyát lent vagyunk a többi kutyával is ezt csinálja. Szerintetek ez mi lehet dominancia kifejezése vagy most hormonzavar mert most áll vemhes vagy ennek semmi köze nem lenne hozzá? várom a tippeket hogy mi lehet ez a viselkedés nálla.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése