2012. január 29., vasárnap

Végre Agility

Ma mentünk ki a kertünkbe nagyon örültem mert végre tudunk agilityzni sajnos Pamihoz nem tértünk ki mert benzinből fogytán voltunk :(  már váram az a napot hogy mikor láthatom Pamimat. Nah de most Izzyvel agilityztem mindent az elejéről kezdtem átívtam 2 majd 3 akadályon végül kiraktam a kúszót. Nagyon pörgött csak az a baj ez a teljesítményére ment. Próbáltam picit előre küldve utasítani hogy ugorjon kisebb nagyobb sikerrel ment. Majd kiraktam egy kicsi de könnyű pályát. Eleinte szépen végig ment utána a kúszóba az égnek nem akart be menni egy jó darabig ott rimánkodtam neki végül csak sikerült. Egy szép esést is bemutatott nekünk túl messziről ugrotta meg az egyik akadályt és orra esett persze én jól megijedtem Izzy meg ment volna tovább de azért végig tapiztam nincs e semmi baja. Majd uccu neki tovább. Amit észrevettem hogy jobban figyel az emberre és kevésbé a pályára. Van előnye is hátránya is de csak bele fog jönni a kis lüke végül is majd egy fél éve nem agilityztem Izzyvel. De úgy gondolom hogy előröl kezdem vele a dolgot. éS szépen majd építkezünk. Teljes fél óra alatt kifáradt hát nem egy nagy állóképességű eb. Hazafelé végig aludta az utat. Majd itthon megfürdettem mert már ennek is itt volt az ideje.


 És a vidi
:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése