2012. február 8., szerda

Téli séták

Tegnap ahogy haza jöttem a suliból egyből indultam le a blökikkel felkaptam a fotómasinát és már mentem is. Először körbesétáltam a lakótelepet majd elmentem hátra a Praktiker melletti térre. Sajnos ott volt az az agresszív német juhász ezért egy jó darabig csak pórázon sétálgattunk miután elmentek a 2 blökit elengedtem és egyből szaladtak turkáltak a hó alatt nagyon élvezték én meg előkaptam a gépet és próbáltam pár értelmes képet készíteni ami nem igazán sikerült. De nem is nagyon tudtam oly sok képet csinálni mert lefagyott a kezem :D
Azután még megint mentem velük egy kis kört és mentünk a házunk előtti nagy térre. Senki nem volt ott ezért elkezdtem Paminak dobálni a labdát jól elfáradt. Végül pár kutyus is megjelent Deby a kopó Picúr a tacskó keverék és egy kis bison. Elraktam a labdát hátha játszani fog Pami egy kicsit de mint egy őrült körülöttem ugrált csavarta magát össze vissza hogy dobjam el a lasznyát Izzyke pedig szépen játszott a többiekkel.Majd mikor kezdtünk oszlani még dobáltam nekik a labdát hmm ez a sok labdázás :D és Izzy is beszált elkezdte kergetni Pamit húzgálták egymás ellen a kötelet végül totál kifáradtak és jöhettünk fel. Egy kis pihenés után elővettem a klikkert és gyakoroltam egy kicsit. Izzyvel a már megtanultakat gyakoroltuk nagyon ügyes és nagyon tud pörögni Pamihoz képest aki komótosan megcsinálja a dolgokat. Majd váltás és Pamival gyakoroltam a szabályos apportot. Mindent jó csinál kivétel hogy mikor hozza a kötelet nem ül le.De még csiszolunk rajta.
 A mai napon meg nem sokat csináltunk hazajöttem lent voltam egy órát velük játék közbe gyakoroltam a helyben maradást és az ültetés fektetést nah már most nem tudom hogy a hideg hó miatt nem akar lefeküdni Pami vagy nem tudja hogy mit kérek tőle mert fent megcsinálja de itt csak közelről tudom le ültetni lent meg azért 20-25m próbálkozok vele. Viszont van mit vissza fejlődni a blökinek mert nagyon sok mindent felejtett a pár hónap alatt.Remélem hamar vissza foglyuk tudni hozni a régi állapotunkat és Izzyvel is erre a szintre szeretnék fejlődni minimum a nyár közepére vagy még hamarabb.

Kép áradta:
  És a szaladgálás után édes a pihenés =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése