2012. február 21., kedd

Elmaradás

Azt se tudom hol is kezdjem nagyon el vagyok maradva a dolgokkal szóval kezdem is  a múlthéten egész végig itthon voltam sajnos sikerült le betegednem teljesen el is ment a hangom azon a héten nagyon nem is gyakoroltunk. De vissza kanyarodnék a hétvégére mert a volt osztálytársamék is vissza hozták a kutyusukat így hát együtt jártunk sétálni. Kicsit féltem Pami hogy viszonyul majd hozzá mivel már igen csak megnőtt az a kis kutya akit még régen adott neki majd mikor másodjára találkoztak akkor se volt Pami jó véleménnyel róla és valamiért nem komálta eltűrte de ha közeledett hozzá egyből figyelmeztette hogy ne is próbálkozzon. Mostanra pedig úgy össze barátkoztak imádnak együtt játszani igaz nagyon durván vagy is annak tűnő hangokat adva játszanak de semmi komoly nem szokott történni. Izzyke pedig fél tőle és ezt ki is szokta használni Blöki (vicces egy név) ezért állandóan csipkedi oda kap de Izzy se adja magát vissza vissza szól neki de legtöbbször elkerülik egymást ha csak Pamiék nem kezdenek játszani és ő is közéjük áll és ott vaú vaúzik a fülükbe olyan édes csak lehet az emberek nem igen díjazzák a kis hangját mikor még hozzánk is a 3.-ra fel hallatszik a hangja. Nos a hét valahogy így telt reggel délbe este együtt sétáltunk volt hogy Blökit tanítottuk láb mellet jönni mert egy átok rossz kutya csak a gazdi még nem ért úgy hozzá de fejlődő képesek :D . Már szépen jön láb mellet legtöbbször behívható is és ez már Pamira is igaz viszont Izyre már nem XD össze beszélnek ellenem.
 Picit bemutatnám Blökit is ő egy menhelyes kutyus már írtam róla egy nagyon régi bejegyzésben németjuci és labi keverék lehet. Kan kutyus nagyon pörgős imád játszani és hihetetlenül nagy mozgásigénye van.
 Majd lassan közeledett a hétvége ami úgy történt hogy úgy volt megbeszélve hogy Pami csak 2 hétig marad bent de mivel hogy még mínuszok vannak meg még nagyon sok hó volt ezért még marad ezen a héten csütörtökig marad Pami ha minden igaz. Nah de a hétvége is nagyon jó volt  Blökinek a gazdája Dóri mondta hogy fogjuk már be a szánkóba a két blökit és húszasuk velük a kis tesóját.Majd egy másik kis csajt nagyon élvezték főleg a kutyák Pami teljesen beleélte magát annyira ment volna hogy az nem igaz Izzy meg volt a vezér kutyánk :) És ami a legjobb volt hogy anyira elfárasztották magukat hogy egész este aludtak pedig miután felmentünk sétálni mindíg hancuroztak ketten egy kicsit de most ez is elmaradt egyből bevágódtak az ágyba és csucsuztak.
Tegnap pedig labdázgattunk nem volt különösebb dolgunk nem is gyakoroltunk esti séta viszont nagyon hosszúra sikerült eljátszották a dogszlik az időt Izzyke a hó alatt munkálkodott Pamiék kergetőztek szóval mindenki elfárad. 

Sajna telós kép
És a mai nap nah ez kriminális Hajnali 5 kor keltem mivel mentünk korcsolyázni ezért már 8ra ott kellet lennem a kori pályánál én meg buszra nem igen ülök mert tuti eltévedek ezért egy páran össze fogtunk és gyalog elindultunk nah de ott tartottam hogy felkeltem nagy nehezen  feltápászkodtam majd elkezdtem öltözni a kutya sétához a kutyák alszanak hmm... érdekes. Veszem a kabátom még mindig sehol senki alszanak póráz a kezembe csörög a biléta a kutyák még mindig alszanak egyszerűen úgy kellet kirángatni őket az ágyból máskor meg meg már mikor csak megszólal a telefonom ugranak és csóválnak ezerrel hogy juj séta :) Nagy nehezen leértünk lent voltunk úgy fél-egy órát majd a kutyák vissza feküdtek szundizni én meg folytattam a észülődést. Sikeresen felértünk időbe a kori pályához sikerült két szép lila foltot kerítenem a térdemre így a járkálás picit nehezen megy nah de ami a legnagyobb volt vissza értünk a suliba csörög a telefonom felveszem majd valaki mondja hogy csomagom jött én teljesen biztos voltam hogy valamit félre postáztak vagy valami. Majd anyum vissza hív a következő órában hogy jött egy kutya tál. Nagyon keményen el kellet gondolkodom hogy ez honnan is van nekem majd én hülye hát A Dog Chow Disc Cupos oldalról. Mondanom sem kellet hogy menyire örültem hogy kisorsoltak minket. Le is fotóztam a blökiket a tálal. És bocsi hogy ilyen hosszú voltam meg a most következő képáradatért is. :D

Nos a nyereményünk:
És a múltheti képek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése