2012. február 6., hétfő

Kutyajó

Kicsit el vagyok maradva sajnos nem nagyon volt időm írni de itt felpörögtek az események múlthét Pénteken behoztuk  Pamit nagyon jó hogy itt van anyira örült nekem mikor meglátott azt se tudta hogy bújjon az ölembe hazaérve megfürdettem mert elég szagos volt az eb Izzy is örült neki picit irigykedik hogy most Pami több figyelmet kapott pénteken majd a étvégén festetünk a nagy felfordulásba alig találták a kutyák a helyüket. A séták picit nehézkesen mennek mert flexivel sétáltatom mind a 2 ebet és vannak gabalyodások. A hó is hatalmas van olyan hely ahol Pamit teljesen el lapi de a legtöbb helyen a hasa aljáig ér Izzykének meg nagyon nehézkes a haladás. Ma vettem egy új klikkert mert a régi bemondta az unalmast és persze fel is avattam gyakorolgattam Pamival néztem mit felejt hát mit ne mondjak eléggé szét szórt lett de meg csinálja amit kérek. Míg Pamival foglalkoztam addig Izzy a helyben maradást gyakorolta majd fordítva. És ami nagyon idegesítő hogy Pami behívása katasztrofális ha nem lát senkit vissza jön de mi hint kiszúr egy kutyát mint aki ott sincs szalad a másik irányba nah de mit is várok menyi ideje nem is foglalkozott úgy vele senki. Anyumra egyáltalán nem hallgat le vitte 1x sétálni elengedte és egyáltalán nem ment vissza neki úgy kiabáltam ki az ablakon hogy álljon meg Pami és sikerült megfogni. De fejlődött azóta a kapcsolatuk anyuval. Remélem nekem is sikerül egy kis változást elérnem a behívásával kapcsolatosa. Addig is mindenkinek jó havas kutyázást kívánok. Majd valamikor jelentkezek pár képpel ha kitisztul egy picit az idő.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése