2011. február 17., csütörtök

Unalom

Mostanság nem nagyon írtam sajnos nem volt túl sok kedvem írni meg a képek is letörlődtek a gépről mert újra lett rakva. Tegnap este volt osztálytársammal Fannival el vittük az ebzetet futtatni biciklivel most elemnében volt húzott is egy kicsit de hamar felhagyott eszel.Szóval úti cél a Bujtosi tó oda érve ami hirtelen azt se tudta hogy hol van Pedig Fesztiválon volt már egy párszor itt. Szóval elkezdtünk körbetekeri találkoztunk egy magyar vizslával és egy Huskyval nagyon édesek voltak. Játszottak egy kicsit és mentünk tovább. Már a hídnál jártunk megálltunk egy kicsit szórakozni csúszkáltunk a befagyott tavon néztük hol vékony a jég Pami is élvezte. Utána indultunk haza de még örökösön tettünk egy nagy kört. Ma suli jó volt volt egy lyukas óránk nem jött be a tanár mi meg persze hogy nem szólunk :D utána tesi persze hogy foci lányok a fiúk ellen hozzánk be állt a tesitanár akkorát zakkant majd meg haltam a röhögéstől. Hazaérve Pamika nagy riszálással fogadott kajáltam indulás le vele sajna esik ez a havas cucc és így nem tudom rendesen megfárasztani szóval remélem minél hamarabb el áll és felszárad addig kocogás marad. Most meg fotózgattam Pamikát az én kupáimmal meg érmemmel jól áll neki :D Már neki is kéne szereznie agilityből egyet kettőt :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése