2011. február 23., szerda

Megtört a Bizalom

Sátán kutyái XD
Ma elég laza nap volt a suliban pár osztálytársamat felhívtam hogy Pamit kicsit szoktassam az idegenekhez már elég jól fogadja őket nem bújik el megy megszaglássza őket. Ahogy tegnap írtam ma is találkoztam a volt osztálytársammal és Pamiék megint egy hatalmasat játszottak úgy fél hat körül az út túlsó oldalán az óvoda mellet meglátott egy fehér kutyát Pamacs és nem érdekelte hol szalad én hívtam kiabáltam ordítottam már a sírás kerülgetett hogy el fogja ütni a kocsi és majdnem megtörtént a baleset szerencsére meg állt és szegény osztálytársam kutyája is követte az én hülye kutyámat. Össze szagolt a másik kutyával és szalad vissza jól le szidtam el játszotta a bizalmam a héten ez már a második esett ilyet sose csinált ez előtt. Nem tudom hol keressem a hibát bennem vagy a kutyában mondjuk úgy van hogy nincs rossz kutya csak rossz gazda akkor mit csinálhatok én olyan szörnyűen? Kezdek kétségbe esni pedig a behívás megy ha nincs macska a közelben meg amikor lent vagyok a téren kutyák mászkálnak el melletünk akkor is simán be hívom most meg mi ütött belé. Hát ez a nap nagyon be tett nekem. Holnap csak 3 órám lesz megtartva mert az ofő beírt valami órára az önkétességről és azt meg kellesz hallgatnom. Holnap sok -sok gyakorlás lesz és remélem vasárnap eltudunk menni a kutyasuliba igaz csak kutyaoviba de az se baj. :D
Ja és az ígért vidi:

5 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Eleinte nekünk is voltak gondok a behívásnál mert volt, hogy Molly elszaladt egy emberkéhez mert ő épp ismerkedni akart.. o.O De én úgy csináltam, hogy vittem magammal jutalomfalatot és amikor esetleg magától is odajött adtam neki persze nem mindig mert akkor kb. 5 perc után már nem lett volna semmi. :DD meg amikor szóltam neki akkor közben elkezdtem hátrafelé menni úgy hogy lássa és már szaladt is és öröm meg jutalom falat. :) Nekünk bejött mert pl. a múltkor nem ment oda egy csávóhoz+kutyájához pedig nem is voltak messze. :) Próbáld ki! :) csak szerintem főként olyankor ha egyedül vagytok.. :) sok sikert. ;)

    VálaszTörlés
  2. köszönjük az ötletet ki fogjuk próbálni!

    VálaszTörlés
  3. amit Szofi irt az is jó ;)
    én még azzal egésziteném ki hanem baj
    h én úgy veszem ki az irásodból
    h miután visszamegy hozzád akk szidod le
    na most ha jól értelmeztem és tényleg igy van, akk
    ez a probláma ;)
    hiszen te azért szidod le magyarán h visszamegy hozzád :S
    csak akk szidd le és büntesd ha eltudod kapni, amikór elindult elfelé
    egy idő után igy megérti h ha elmegy akk szidás jönn KÖZVETLENÜL
    a visszajövésért viszont CSAK dicséretett kap :)

    VálaszTörlés
  4. hát végül is ez volt most sajnos pedig ezt régen megtanultam a kutyasuliba.Hogy ezt nagyon félre értelmezi a kutya :S

    VálaszTörlés
  5. hát akk csak erre kell figyelni és minden ok ;)
    hisz ügyik vagytok :*

    VálaszTörlés