2011. február 24., csütörtök

Nagy gondok

egy hónappal ezelőtt
Halihó nagy gondok vannak itt szóval tegnap kezdődött érdekes volt hogy Pami kérészkédet lefele már 5 órákkor pedig 7 kor szoktunk sétálni. Sajnos ment a hasa azt hittem össze evet valamit vagy anyáék adtak neki valami fűszereset sunyiba. De nem így lehetett mert mikor már éjfélkor és hajnali ötkor is le kellet vinni gondoltam hogy itt már nagy a baj. Suli előtt próbáltam hívni anyát de nem volt pénz a telefonomon. Anya írt egy üzit 11 óra fele hogy nagyanyám mondta hogy a kutya befosott és össze vissza hányta a lakást. Szóval suli után go az állatkórház már ők se tudják mi a baja mert múlt hónapba vagy mikor voltunk bél gyulladással vért vettek asztán majd hétfőn menni kellesz az eredményért és még széklet mintát is kellesz vinni. Azt mondták arra gyanakodnak hogy vagy valami parazita amit a féreghajtó nem öl ki vagy szervi probléma esetleg daganat és én itt már úgy remegtem a sírás kerülgetett remélem semmi komolyat nem fognak mondani vagy azt hogy parazita. Nem izgat hogy ezen a héten minden tökre megy már nagyon ki vagyok.

1 megjegyzés: