2011. február 22., kedd

Játék mindenek felett

Ma reggel kicsit késve keltem Pamit csak egy fél órás sétára sikerült elvinnem elengedtem a téren jött a hátunkban lévő kis spániel vele játszott egy 2 percet utána siettem felfele. Suli után úgy volt hogy megyünk az állat kórházba Paminak be adatni a kombinált oltást de anya is meg én is fáradtak voltunk szóval ezt elhalasztottuk csütörtökre.Leültem a tv elé  nézni egy kutyás fikmet azon kapom magam hogy 4 óra elmúlt mondom szépen bealudtam és az ebet se vittem le délbe de anya volt olyan kedves és le vitte. Majd én is levittem 5 órakor dobáltam neki a labdát kicsit gyakoroltunk az út másik szélén volt egy Boxer nem tudtam hogy ki az szemezgetünk a gazdájával egy jó ideig majd elindultam feléjük útközbe észre vettem hogy ő a volt osztálytársam és kutyája Max szeptember óta nem találkoztunk egymással és a kutyák se elengedtük őket a réten és hatalmasat szaladgáltak olyan édesek voltak 1 órán keresztül meg állás nélkül csak kergetőztek csipkedték egymást majd kezdtek csillapodni Pami tiszta nyál volt fehér kutya lett belőle vagy is a hátsó fetája majd indultunk hazafal kissé átfagytam Vivivel megbeszéltünk egy holnapi találkát is majd megpróbálok hozni egy kis videót is. Addig is szép estét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése