2011. február 20., vasárnap

Túrázás

Dasze 2007-ben
DD
Szombaton kimentünk az erdőbe az ebzeték nagyon élveztek annyit szaladgáltak öröm volt őket nézni viszont mikor már össze csapták magukat igen csak szép volt a külsejük főleg Izynél az aszfaltcirkáló feje búbjáig tiszta sár volt. Pamin hála az égnek nem látszott úgy. Viszont mikor kiszálltunk a kocsiból mentünk az erdőbe az elkerített részre bementünk a kutyák átunnunk elengedtük az ebeket és húss már a kapu másik oldalán voltak ahol a vonat jár és a kapu nem volt rendesen bezárva Izy egyből kiszaladt Pami meg utána és épp akkor jött a vonat az ütő megállt bennem hogy most még élnek. Elkezdtem szaladni közbe hívtam őket sehol senki kint a sínél látom Izyt futni megrémülten mondom úr isten mi történt. Izyt követte egy őz Pami meg az őz után nah mondom szépek vagytok. Egy 10perces be cserkészes után sikerült megfogni a feket ördögöt XD jól le szidtam majd egyből azt próbáltam a fejébe vésni hogy szóra jöjjön hozzám. Hazaérve egy hatalmasat fürödtek. Majd egyből Pami az ágynak esett. :D
Ma pedig délbe megyek sétálni gondoltam gyakorlok egy kicsit vele tanuljon némi jó modort már ha tegnap nem tudott viselkedni. Látom hogy van lent egy másik fekete kutyus a gazdijával ők is gyakoroltak majd én is elkezdtem a kutyusa ide szalad hozzánk és játszott volna Pamival de az én drága kutyusom csak rám figyelt nagyon büszke voltam rá utójára ilyet csak a kutya suliba csinált 2 éve (azóta nem is voltunk) Utána jött a kutyus gazdája majd együtt gyakaroltunk nagyon jó volt kis kutyasulis hangulat volt. Nah enyit mára sajnos képek nincsenek mert a kocsiban hagytam a fényképezőt :S
Jah és egy régebbi vidi itt Izy elősször agilityzik:

1 megjegyzés: