2011. február 28., hétfő

Állatkórház és Gyakorlás

Ma reggel hajnali3 kor keltem Pamitol székletmintát kellet gyűjtenem hát egy fél órán át lent szambáztam vele mire hajlandó volt  a zacsira piszkítani. Majd feljöttem anya készült dolgozni én meg vissza feküdtem aludni 10 kor felkeltem mentem egy kis kört az ebzetel lent. Majd gyakoroltunk átismételtük a tanultakat. Majd kitakarítottam hogy anyám ne jöjjön azzal hogy kutyaszőrös minden. Délbe pedig mentünk az állatkórházba nagyon sokan voltak egy órára rá kerültünk sorra kiderült hogy valami  Giardiás fertőzése van amit egy parazita okoz. Kapott egy raklap gyógyszert amit adogatni kellesz neki. Meg felküldték Pestre a székletmintáját.Három órákkor megint csak le vittem egy nagyot labdáztunk majd 4 óra fel feljöttünk és tanultuk az ajtó bezárását nagyon ügyi de még segéd eszköz nélkül nem megy neki. De rágyúrunk még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése