2012. július 28., szombat

Strandolós idő

A mai nap igen csak meleg lett az itteni hőmérő elérte a 33°C is így tervbe lett véve hogy elmegyünk a tóhoz mai nap így nem is gyakoroltunk pedig szerettem volna folytatni Izzyvel a csehes beülést de mind 1. Olyan fél hat fele indultunk el. Az odaút valami hihetetlen hosszúnak tűnt ebe a melegben de ahogy elengedtem őket pórázról mind ketten belecsobbantak a vízbe. Kerestünk egy jó kis helyett majd letelepedtünk. Előkotortam a táskám aljról a teniszlabdát majd elkezdtem Paminak dobálni. Izzy szokás szerint a sekély vízbe a partmentén "járőrözött". Már ezt se tudom hányszor dobtam be a labdát Pampusnak de ő fáradhatatlanul teljes erőbedobással ment hasast vágva és hozta ki nekem a labdát.A kis játékunkat egy golden szakította meg picit ismerős volt nekem a kutyus gondolkodtam is hogy vajon hol láttam már mert a lakótelepünknél egy golden van de őt tuti nem hozzák erre mert sose engedik el. Majd mikor megláttam az gazdit hogy ők bizony a kutyasuliból ismerősök. Daisy hívta a csajaimat kerketőzni Pamit sikerült is rávennie így a parton loholtak egy nagyot Izzy meg néha néha mikor a közelükbe ért oda szalad és úgy csinált mint ha ő is játszana de túl gyorsak voltak neki. Majd a játékot félbe szakítva jött egy beagle de ő hamar el is ment majd egy édes kis spániel kölyök is jött. Szegényt egyből letámadta a két vérengző nagy eb és szegény farok behúzva próbált menekülni. Majd Izzy is észre vette a fiúcskát és ő is megszagizta de nem különösebben érdekelte a dolog. A gazdiai mesélték hogy szeret otthon a fürdőkádba lenni ha van benne víz így úgy gondolták ez is fog neki tetszeni de valahogy ez a víz imádata nem mutatkozott meg.Már kezdett lefele menni a nap így indultunk hazafele erre mit ad isten elszakadt a papucsom hurrá. Ezt nagyon megszívtam így nagy nehezen bandukoltunk hazafele olyan fél kilenc körül már otthon voltam egy váltó lábeliért és mentem még le velük egy kicsit labdázni emg száradni. A tér televolt nagy kutyákkal volt pár ismerős is de sok új arcot is láttam. Sajna-bajna ott volt Mira a kis staffi akit valamiért nem csipáznak a csajok meg tűrik maguk mellet de ha kontaktusba ép velük mindig rá morognak vagy le fegyelmezik.
És csoda történt ma is labdázott Zizgő bedobtam neki is a vízbe a labdát és egészen kihozta nekem a partra igaz vagy csak 4x csinálta meg de haladás. És ahogy észre vettem Pami zsinóros labdájára is nagyon rá van kattanva azt is vissza hozza és az után úgy tud teperni :D
Készültek képek is nem valami jól sikerültek nem én fotóztam de néhány úszkálós pillanat meg van örökítve.

2 megjegyzés: