2012. július 7., szombat

Még mindig meleg

Tegnapi napról csak annyit hogy Zizike majd hogy nem egész délelőtt egyedül volt a sétája is eltolódott mert közbe mentünk a fressnapfba neki tápot venni és közbe meg érkezett hozzánk az a vihar féleség is nagy szél fújás de semmi eső. Majd este is vártam hátha el ered egy kicsit és majd akkor lemegyek vele sétálni de várhattam mert nem esett semmi Sóstóhegyen esett egy kicsit ahogy az ismerőseim mondták. Szóval a lehűlést hozó vihar nálunk nem jelentkezett.

A mai délelőttünk is eseménytelenül telt reggel délbe rövidke séta. Majd estefelé 5 fél hat fele indultunk ki a tóhoz most anyáékkal mentem kocsival. Izzy nagyon élvezte a dolgot a parton fel alá rohangált dobáltam neki be a botot persze utána megy de kihozni luxus. egy két szerencsés alkalom van ha ki hozza.Most nem sokan voltak kint kint volt egy kis foxi ő próbált Izzyvel haverkodni kisebb nagyobb sikerrel mert a kutyámat jobban érdekelte a víz. Majd egy jó óra úszkálás után indultunk haza.Amikor megszárad az ebfajzat mentünk le bandázni. 
Nah már most Izzy nem csinált semmit mindig ott ül mellettem egy kutyával nem haverkodik vagy játszik. És ez megy mióta el múlt róla a tüzelés.Viszont ha valaki a fenekéhez közelít morog rá. Nem értem mi lehetett vele. Eddig sose volt ilyen. Szívesen elfogadok tanácsokat hogy hogy kezeljem nála ezt le, vagy esetleg mi lehet nála ez a viselkedés.

Egy kis időre búcsúzok mert megyek egy hétre el az uncsimékhoz lovazni.
És hozok egy kis videót a mai napról.Vagy is csak az elején van pá képsor ami a mai napról van a többi a múltkori hétvégénkről van amikor kint voltunk a kertbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése