2012. július 27., péntek

Lábhoz de még is hogyan?

Mai nap nagyon jól telt reggel 6 körül indult a napunk le mentünk sétálni igaz csak anyira indultam le hogy megyek egy kis kört míg elvégzik a dolgukat de ebből kerekedett egy 2 órás séta. Elbandukoltam az ebekkel a kukoricás felé ami egyébként kutyafuttatónak van kijelölve nah de sebaj annál jobb. Egyik oldalba egy jókora lucernaföld itt Pamiék fel alá szaladgáltak vagy épp a kukoricásba szaladgáltak be. Egyik pillanatba mikor nem figyeltek én elbújta majd hívtam őket és azt a pánikot a fejükön látni kellet volna hogy hogy szalad mind a kettő a keresésemre hatalmas nagy volt. Ezután indultam hazafele a másik úton de végül nem célirányosan mentem hazafele hanem a házunk előtti nagy réten még elengedtem őket itt is szimatoltak itt ott majd jött Nyuszó a kis bichon a gazdival elbeszélgettük az időt az ebek még mindig csak szimatoltak majd csatlakozott Frenky a házunkban lakó spániel fiúcska Pami vele kergetőzött egy nagyot majd el is fáradt.
 Érdekes hogy Pampuskám 5 éves létére több játékosság van benne mint Izzybe őt nagyon ritkán lehet látni játszani a többi kutyával labdázni is nagyon ritkán szokott. 
Szóval olyan 8 óra fele már otthon voltunk mosdás után egyből be is vágták a szunyát a gazdi meg takaríthatott. :)
Déli sétán nem volt semmi izgi nem is szaladgáltak.Délután viszont belevetettük magunkat a klikkerezésbe. Pamival kezdtem a gyakorlást átismételtem vele pár trükköt épp ami az eszembe jutott és rágyúrtunk az apportírozásra. Nagyon szépen behozza a tárgyakat szép szabályosan beül elém is pedig régen ez nem volt szokása. Gyakoroltunk egy kis csehes beülést meg egy kis lábnál követést és vele be is fejeztem a dolgot.
Majd jött Izzy hát kicsit túl volt pörögve a spancifülesem megállok egy helybe ő csak csóvál megállás nélkül majd csak forog és forog hiába mondtam neki hogy nem mint ha meg se hallott volna. Én megfogtam leültem és vártam picit higgadt ekkor csináltam vele pár trükköt hogy ráhangolódjon a dologra.Gyakoroltam vele egy kis engedelmest és borzasztó ahogy be ül mellém vagy is majdhogy elém. Nah már most elkezdtem neki tanítani a csehes beülést és ezt a szoros követést. lassan de haladunk Most ott tartok hogy rá áll egy kis lavorra és azon forgolódik vagy is a hátsó lábait használva fordul meg. De hamar abba hagytam mert el voltam keseredve mert még a múltkor olyan szépen lábhoz vezényszóra követte minden rezdülésem szépen beült meg minden most meg wáá ez a kutya mindig van valami vele amit újra kell kezdeni. Nah de kell ez mert enélkül meg unalmas lenne a dolog. :D
Az esti sétánk labdázósan telt kivételesen Izzy most úgy tepert a labda után hogy öröm volt nézni még meg voltam lepődve rajta és ráadásként vissza is hozta. Fejlődő képes Pamika játszott még egy staffi kutyussal megint jó sokáig voltunk lent de legalább le vannak fárasztva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése