2012. július 25., szerda

100. bejegyzés avagy első éjszaka túlélve?

Ésss végre itt van Pami! :D
Tegnap délután indultunk ki érte szokásos rituálé elengedem ő örömébe szaladgál fel alá majd miután valamelyest le higgadt befújtam bolhairtóval vártuk a hatást utána egy alapos furminálás következett. Majd indultunk haza. Ahogy megérkeztünk elmentem sétálni az ebekkel kicsit féltem hogy menyire lesz vissza hívható de kellemesen csalódtam mert szépen vissza jött. Majd a rövidke séta után következett a fürdetés hát mit is mondjak elég büdike volt szegényem szóval nem spóroltam a samponnal majd ismét egy jó adag szőrtől szabadultunk meg a fürdőzés során. Száradás után még egy kis furminálás következett és még mindig úgy tűnt hogy nem akar elfogyni ez a fránya sok szőr amit elhullajtana.
Esti sétánk egy kis körrel kezdődött a lakótelep körül majd mentünk a rétre ahol már jó pár kutyus is ott volt. Mind ismerős volt csak hát "kiskutyások" az az hogy van pár olyan ebfajzat aki minden ok nélkül neki ugrana Paminak mert hogy nagytestű. vagy is télen ez volt rá a példa. Nah de elvonult ez a kutyás csoport Izzy és Pami ekkora jócskán kiszaladgáltak magukat majd jött egy boxer és azzal haverkodott össze Pami. Izzynél meg ahogy észrevettem nem rajong az ilyen nyomot orrú vagy bull típusú kutyákhoz. Tart tőlük vagy én nem is tudom de észrevehetően nem szimpatizál velük. Ez az esti séta pedig igen hosszúra sikeredett. Este megkapták a vacsiukat és nyugovóra tértünk.

Vagyis csak a kutyák. Majd mire én is aludtam volna elkezdett dörögni erre Pami teljesen kikészült mászkált fel alá a házban vagy épp bújt hozzám ezzel Izzyt is felspannolva. Szóval alvás nem nagyon volt mire csendesült a vihar addigra Paminak wcznie kellet ez úgy 4:46 felé volt ha jól emlékszem. Le mentem vele egy nagy sétára hogy fáradjon meg. És sikerrel is jártam mert tudtam aludni  fél 9-ig majd anya keltett hogy menjünk az állatorvoshoz mert végül is oltásra hoztuk be a rendelőbe nagyon szépen viselkedett megkapta az oltásait és indultunk haza.
Majd a takarítási rész jött és ismételten az a töménytelen szőrmenyiség amit össze szedünk. Ezután Izzynek megigazítottam a mancsán lévő szőrt majd Pamit is meg furmináltam. Kicsit kezdett hülni a levegő olyan fél négy fele ezért le mentem az első kanyar után egy hatalmas nagyot dörgött de még én is meg ijedtem de mit sem törődve vele próbáltam tovább menni Pami persze behúzott farokkal közlekedett. Majd elkezdett szakadni az eső és így kényszerültünk feljönni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése