2012. július 23., hétfő

Egy kis lovas off

Sikeresen haza érkeztem tegnap, 2 hét telt el azóta mióta elmentem. Röviden tömören nagyon jó volt élveztem kint lenni a sok paci kutya ló cica nyuszi  és még sorolhatnám között. Persze év közbe is sokat járok hozzájuk de nyáron sokkal másabb több időnk van és rengeteg szórakozási lehetőség. Mondjuk 7 ló mellet mindig van valami tenni való és mellet megannyi állattal is. A minden napi lovaglás napjába többször is, kutyázás. Minden napra volt valami programunk. De ami a legnagyobb mérföldkövet jelentette számunkra hogy elkezdtük belovagolni a félszemére vak  csikót.Már vagy 2 hónapja az uncsim Dóri futó száraztatta nyereggel meg kisebb nagyobb súlyokkal de elérkezett az az idő is hogy fel üljünk rá. Nagyon szépen viselkedett és semmi probléma nem volt vele éppen csak annyi hogy a szokásosnál többet emlegeti fogatja a fejét. Ő a második kis tanoncunk úgy mond mert 2 éve a féltesóját lovagoltuk be és a mai napig jól viselkedik csődör csikó létére. Sok új helyen jártunk és volt hogy teljes sötétbe tévedtünk el az erdőbe de mindig épp bőrrel úsztuk meg a dolgot. Nah de ennyit az én kis nyaralásomról. Térjünk át a blogunk igazi témájához.
Amikor anyáék ki vittek engem hoztuk magunkkal Izzyt is persze anyummal megint veszekedtem mert hogy ő fél az ottani kutyáktól és nem akarta hogy hozzuk de semmi probléma nem volt mind a 4 kutyus elfogadta Izzyt.A pónik nagy favoritok voltak nála állandóan az ő kis "boxuknál" üldögélt míg nem felfedezte a pávákat ők voltak a kis udvar új szerzeményei és míg mi vidáman pancsoltunk valahogy kiszabadult az egyik és Izzy usgyi utána én kiabálhattam rám se bagózott. Nem sikerült neki megfogni de sajnos egyszer rá lépett és úgy tűnt ez elég is volt a kis fiókának és már igen csak meg volt gyengülve így el is pusztult.Szóval jöttünk egy pávával az uncsiméknak.
Nos így két hét kiesés után enyhén szólva megjegyezném hogy nagyon sokat hízott a kutyám mióta nem láttam.És kicsi butult is ma reggel egy kis emlékeztető gyakorlás volt trükkös része nagyon megy neki de az engedelmes.Láb mellet még csak csak jön le ülni is le ül de a menet közbeni dolgok  huhúúú katasztrofális. Ha az mondom ül ő lefekszik és a feksziknél csak áll egy helybe. Nah mondom de jó nekünk lesz mit gyakorolni.



És hogy továbbra se unatkozzak holnap hozzuk be Pamikát.
És remélhetőleg jó sokáig bent is lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése