2012. június 27., szerda

Haladunk

Sziasztok. Kicsit elmaradva de hozom a hétvégi beszámolónkat. Éreztem hogy gondok lesznek Izzyvel most hogy tüzel állandóan mászkált volna elfele így hát hol a házba hol pedig kikötve volt ha épp nem tudtuk folyamatosan rajta tartani a szemünket. Pamit meg csodálom milyen türelemmel viselte Zuzmó zaklatását állandóan mászott rá tolta a fenekét a képébe ő pedig csak tűrt és tűrt. Vasárnap viszont már voltak oda oda morgások. Nah de nem ez a lényeg hanem hogy most már elértem azt hogy mind a 2 kutyánál van egy biztos zónázásunk. Paminál még egy runing contact is bele férne mert azt is kipróbáltuk. De biztos ami biztos alapon maradunk ennél a módszernél.Tehát raktam ki egy rövidke 5 akadályból álló pályát aminek a célja a volt hogy gyakoroljuk a zónázást. És nagyon me voltam elégedve a csajokkal gyönyörűen mentek a tempóval se volt gond. De még mindig lehetnének gyorsabbak. Utána engedelmeseztem velük egy kicsit egyszerre a két blökivel ez is nagyon jól ment. Izzynek a lábnál követésel van egy kis baj szépen van szemkontaktus de még 2 kutya beférne közénk olyan messze battyog mellettem. Paminál meg még mindig az a fránya szemkontaktus régen pedig olyan gyönyörűen ment most meg egy nagy rakás sz@r. Idegesít mert több hétbe telet elérni nála. Majd szombat este is kiraktam egy pályát de az ebek teljesen le voltak merülve. Mondjuk érthető volt mert olyan meleg volt egész nap. Meg nem is nagyon pihiztek csak egyik helyről a másikra fetrengtek. Még Pami volt használható vele az előreküldést gyakoroltam egy kicsit a pályát nem is tudtam velük lefutni. Zizivel is gyakoroltam picit az előreküldést de 2 akadálynál tovább nála ez már nem megy.
 Úgy kb enyi volt a hétvégénk. Lassan Izzyről is elmúlik a tüzelés és minden visszatérhet a rendes kerékvágásba. Szégyen szemre nem nagyon sétálok ilyen kor vele mert lépten nyomon mindenütt vannak kutyák.És elég sok kóbor is van és sok felelőtlen gazdi. Mert őt nem érdekli hogy a kutyája már a házig kiér minket és nem képes rárakni egy nyamvadt pórázt de én szólok neki előre hogy tüzel és legyen szíves megfogni és meg se hallja. Ezért nem is megyek akkora sétára néha néha elengedem ha tudom meg amikor nem nagyon vannak lent. de ez késő este vagy  3 óra fele mikor a legnagyobb hőség van.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése