2012. június 19., kedd

Kánikula

 Mai nap számomra elviselhetetlen volt ez a tikkasztó hőség Izzyt le vittem hajnalba elindultam Orosfele gondolván hogy most el tudom engedni mert hogy egy árva lélek nem volt az utcán és ahogy fel oldottam mint egy őrült el kezdett szaladgálni huh mondom ez most szép lesz ha nem jön vissza.
(Szánom bánom mostanság nem nagyon engedtem el mert hogy tüzel én meg persze mindig abba az időbe mentem le amikor jó sok kutyás volt lent)
de kellemesen csalódtam második hívásomra ha nem is nagyon akart de vissza jött hozzám majd mentünk tovább de sajnos fordultam is vissza mert jött ki a csorda és 2 kutyus hajtotta ki őket. Kicsit fura hogy a lakóteleptől 1km-re mint ha egy kis faluba csöppenék de ez is a város része. a délelőtt esemény nélkül telt próbáltam felfrissíteni de nem nagyon akaródzott neki így egy kis lavórba engedtem vizet és abba ültettem bele. Így jutalomfalatokkal még úgy ahogy élvezte is. Majd egyszer csak bele esett a vízbe a jutifalat és ő persze nagy buborékolások közepette próbálta elkapni. Erre eszembe jutott egy régen látott videó és nagyon tetszett ez a kis trükk. Így azt terveztem hogy délután megtanítom majd neki. De ennyire előre még ne ugorjunk.

2 óra fele az egyik barátnőmmel el mentünk egy közeli tóhoz hogy Izzyke úszkáljon egy kicsit. Hát mit nem mondjak közel van a tó de míg oda értünk szétfolytunk persze már a kerítés körbe tiszta gaz volt így a bejutás kissé nehéz volt de bent már le volt nyírva a fű. Hát igen sajnos magán terület de többnyire a kutyások oda járkálnak. Ahogy elengedtem az ebet egyből csobbant befele a vízbe dobáltam neki a botot érte ment de eszébe nem volt hogy kihozza nekem sőt a vízből se akart ki szálin akár hogy hívtam. Próbáltam csinálni pár képet a régi gépemmel de nem akaródzott működni így elég kevés képet sikerült csinálnom. Majd egy órás úszkálás után jöttünk haza hagytam egy kicsit pihizni és akkor elővettem ez a buborékos trükköt. Egész hamar megtanulta és ebbe a melegbe jól jött hogy közbe tudtunk pocsolni.Blugy blugy címszóval tanítottam neki :D mikor a szomszédunk kijött az erkélyre kacagott rajtunk de csodálkozott is hogy ezt most hogy tanítottam meg neki. Végül le is videóztam egy kisebb tó keletkezett a 3.-on mire végeztünk de legalább nem szenvedtem most a melegtől

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése