2012. június 3., vasárnap

Nyíregyháza CAC

Délutánra sikerült kikeverednünk a kiállításra. Azt hiszem nekem ez az első kiállításom amit így élőben láttam és kellemesen csalódtam. De kezdjük az elején kapun beérve elkezdtük felpásztázni a terepet az értékelések már le mentek még a magyar fajtákat minősítették. Majd szóltak hogy a torony előtti ringnél rendőr kutyás bemutató lesz mi oda indultunk majd ott rengeteg ismerőssel találkoztunk mindenkivel beszélgettünk közbe az Ebugattások serényen fogadtak majd oda jöttek hozzánk az operatőr leguggolt a kamerával Izzy meg érdeklődve bele is mászott kis fotogén majd elkezdődött a bemutató én szorgosan készítettem a képeket. Majd ez után következett a Best in Show nagyon szép kutyák voltak én csak lestem. Izzyre pedig nagyon büszke vagyok végig ott ült vagy feküdt mellettem egy rossz szavam nem lehetett rá. Rengeteg szép mudit láttam imádom ezt a fajtát *_*.  A rendezvény végére teljesen ki voltam tikkadva alig bírtam állni és nagyon meleg volt pedig még mikor el indultunk teljesen be volt borulva. Nah de hozok egy pár képet.

Legszebb magyar kutya fajták
És a kiállítás győztese a Spanyol agár
További képek a kiállításról:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése