2012. június 11., hétfő

Semmi-se

Először is  sikeresen csináltam egy új dizit aki szemfüles volt a tegnap látott tőlem egy borzalmas készítményt de leváltottam mert nagyon össze dobtam ez se az igazi de nincs össze csapva mint a másik.

Hétvégénk elég zűrzavaros volt nem is nagyon csináltunk semmit csak pénteken gyakoroltam velük az engedelmest. Szombaton voltunk túrázni de nem értünk el a kiölelt célig Tiszadadai strandtól szerettünk volna az erdőn keresztül a Andrásy kastélyig eljutni de ez a terv meghiúsult mert apum nem bírta a dolgot nah jó vissza az egész a Tisza egyik holtágánál megálltunk pihenni én a blökiknek dobáltam be a fát és azt nagy örömmel hozták vissza. Érdekes módon ilyenkor Izzy is vissza hoz bármit. A strandhoz vissza érve elengedtem Pamit ő szaladgált majd egy kicsivel később Izzyt is. Majd végig ott ültem a parton míg anyáékat vártam. És néztem hogy a Tisza menyi szennyet visz magával ocsmány ami van ott főleg ahogy a kanyarba vissza forog a víz és megáll a sok szemét. Izzy is pénteken el kezdett tüzelni hurrá. De az idén most már ivartalanítva lesz ha minden igaz. Pami meg eszméletlen amit mostanság csinál alig hallgat rám úgy húz hogy az nem igaz. Ha hozzuk majd be kicsit kezelésbe veszem a fejét mert hogy nagyon neveletlen lett az ebfajzat. Nyah ennyi lenne most. Majd megpróbálok hozni egy kis gyakorlós vidit Izzyről hogy mostanság miket is tanultunk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése