2012. január 3., kedd

Az év első bejegyzése

Nos még mindig Izzyről írok és egy jó darabig róla fogok mert a gazdija megy ki Hollandiába. Tegnapi nap csúcs szuper volt. reggel úgy 8ra beállítottam telót hogy felkeljek és vigyem le Zuzmót de nem ébredtem fel az ébresztőre e helyett szegény blökit 10 órára tudtam le vinni.Mikor fel jöttünk fojtattuk a szégyelld magad trükköt ami már kezd átmenni integetésbe mert nem hajtja le a fejét csak kapálózik a mellső mancsával de irtó édin csinálja csak kár hogy nem épp így kéne. De még próbálkozunk. Azután kimentünk a lőtére itt hatalmasat szaladgált végre kieresztette a gőzt találkoztunk kint egy pulival egy sharpeijel meg egy golden keverékkel Dodóval akivel már nem először találkoztunk. Majd kint is gyakoroltam vele az engedelmest és a trükköket mire oda szalad hozzám Dodó és el kezd pitizni a kajájér és ami a legnagyobb volt benne hogy Izytől kértem ezt de ő épp nem figyelt. Majd mire kiszaglászta magát szépen csinálta a dolgokat akárhogy zavargatta a másik kutyus. Készültek képek videók. Majd még elmentünk a gazdijához ott is gyakoroltam kicsit vele a kertbe. Majd jöttünk haza. Végül az esti séta is nagyra sikerült.
Készültem videóval is csak elromlott a gépem és nem kapcsol be szóval újra kellesz szerkeszteni. Meg ha lesz időm újra feltöltöm a videókat mert letörlődött valahogy a youtube fiókom addig is hozok egy kis tegnapi képet.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése