2012. január 24., kedd

Tanulunk

Sziasztok! Sikerült lecserélnem a dizit. Igaz picit össze csapot lett de nem igazán volt hozzá türelmem viszont a régit már untam és egy kis unszolásra át is neveztem a blogot. Nos még mindig csak Izzgentyűröl írnék. Tanultunk 2 új trükköt első a hátamra fel ugrás 2 napig gyakoroltam vele egész ügyes már majdnem fel tudok egyenesedni úgy hogy én nem is tartom igaz ez jár némi karmolással de ügyin csinálja. A másik trükk a 2 lábon állás ezt ma tanítottam nagyon gyorsan megtanulta igaz van még mit csiszolni rajta de nem is várok el többet tőle. Sajnos a mai nap fel akartam avatni az új gépet de sose sikerül mindig esik a hó vagy mint ma köd volt ezért a mai fotózás elmaradt de be fogjuk pótolni.
És végre kaptam egy kis segítséget Izzy problémás viselkedésére reméljük be fog válni. Köszönjük Adrinak és Lilinek.

7 megjegyzés:

  1. De aranyos vagy ,hogy bele írtál minket, köszönjük :)

    VálaszTörlés
  2. Nincs mit és én köszönöm.
    Igen bejelölhetsz :D Papp Dóra vagyok amúgy.

    VálaszTörlés
  3. Sziaa. :)
    Olvasgattam a blogod és mi is hasonló problémákkal küzdünk. Olvastam Adri tanácsát is, de ha nem bánod leírom én is, mi, hogy csináljuk. :) (Bocsi, hogy nem visszamenőleg írom gondoltam így biztos elolvasod. :D)
    Hanni a legjobb kutyahaverja láttán dilizik be teljesen fut rángat stb... Meg úgy alapvetően a kutyák láttán. Mikor látom, hogy kezd izgatott lenni (még nem az!), gyorsabban veszi a levegőt stb... Határozottan hátrafordulok és addig megyek a másik irányba amíg meg nem nyugszik. Mikor nyugodt megdicsérem és visszaindulok vele. Ha megint bedilizik megint elfordulok vele. Egy idő után megnyugszik. Akkor közelebb megyek a kutyához/emberhez. Mikor teljesen nyugodt viszonylag közel hozzájuk akkor naaaaagy dicséret és odaengedem egy kis örömködésre, hogy ne az rögzüljön benne, hogy a nyugalom egyet jelent azzal, hogy nem is mehet oda. Nálunk ez nagyon bevált de még sokat kell csiszolnunk rajta, de látni a fejlődést. :) Remélem tudtam segíteni! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia semmi baj. És neked is köszönöm a tanácsod kipróbáljuk majd ezt is hogy melyik hatásosabb. :) És ha van még egy pár jó tanács szívesen elfogadom hátha be válik. :D

      Törlés
    2. Én sokkal jobban szeretem az olyan módszereket amiknél a kutya saját maga jön rá a helyes viselkedésre. Csak a legvégső esetben folyamodnék erőszakhoz. :D

      Törlés
    3. Ugye most ezzel nem azt akarod mondani, hogy én bántalmazom.. azért azt nem mondanám, először is nem te vagy ott hanem én.. :D

      Törlés