2012. január 17., kedd

Hegyről fel hegyről le

Hol is kezdjem mostanság nem volt túl sok időm Izzyre  nem is gyakoroltunk a héten viszont a sétákat annál jobban próbáltam meg hosszabbítani. És hogy a címről is írjak. Úgy tűnik elérkezett ez is hogy elég mély pontra került Izzel a kapcsolatom sajnos túl sokat várok el tőle és próbálom úgy kezelni mint Pamit viszont ez nagyon nagy hiba a részemről érzi hogy nem stabil nálam az irányítás és tudni kell róla hogy elég kis hatalom mániás nagyon szeret uralkodni szóval mi-hint megérzi hogy meginogtam ő lép. Ma viszont betelt a pohár déli sétánál játszott egy kutyával és leszorította a földre persze játékból de a másik kutyus megijedt így én megpróbáltam leszedni róla és Izzy elég keményen rám morgott nagyon meg lepődtem valahogy nem számítottam rá. Gyorsan cselekedtem lenyomtam a fejét a földre majd ott tartottam egy kis ideig. Majd este végleg betelt a pohár. Mentem anyum elé majd őt haza kísértem és mentünk még egy kört majd a réten el  engedtem és ő cél irányosan el is szaladt tőlem át az úton majd meg kerülte a háztömböt majd mikor el szalad mellettem meg kínáltam a pórázzal hozzá vágtam ő meg meg állt és sikerült megfognom. Szóval 1 szó mint 100 teljesen kicsúszott a kezemből az irányítás és nem is úgy tűnik hogy sikerülne vissza szereznem. Esetleg tudtok valami jó tanácsot adni hogy hogyan kezeljem ezt mivel nem nagyon volt tapasztalatom ezzel kapcsolatba. Meg hogy lehetne arról leszoktatni hogy ha meg lát egy ismerőst az utcán rohanna hozzá eszeveszetten vagy épp mikor emlékszik hol találkozott amint lekerül a póráz róla szalad vissza oda és tök mindegy menyi idelye történt 10-20 perccel az előtt akkor is vissza rohan.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése