2012. január 19., csütörtök

Ismét havazik

Mai nap nagyon szuper volt elmaradt az utolsó óránk így már 12:35 re otthon voltam így le vittem Izzyt és találkoztam a volt osztálytársam anyukájával majd felhívott hozzájuk egész délután náluk voltam beszélgettünk Izzy is jól viselkedett picit paráztam hogy ott van kisgyerek és oda kap hozzá avgy valami de egy két morgás volt akkor rá szóltam vagy épp meg piszkáltam és egyből abba hagyat a végére teljesen meg barátkoztak. Majd este olyan 7 óra fele látjuk hogy esik a hó nagy készülődés és már lent is voltunk nagyon jó volt rengeteget szaladgáltunk hógolyóztunk Zizi is kergetett minket vagy épp a hólabdát amit dobtunk neki. Majd anyáék is le jöttek és ők is beszálltak a játékba. Később ők el mentek leseperni az autót és Izzy végig nézte hogy elmennek majd még szaladgáltam vele és egyszer csak megfagyott vagy kapott egy szagot vagy nem tudom és megint csak elszaladt persze hogy anyáékhoz de már ebből nagyon elegem van hogy így állandóan elszalad ha meg lát valamilyen ismerőst. Még szerencsére nem jöt autó se semmi pedig egyszer nagyobb baj is történhet. Ha ezt nem sikerül sürgősen orvosolni. Szóval még mindig várom az ötleteket hogy hogy lehetne erről leszoktatni?!?

És egy kis tegnapi sikeresen meg vettem az új fényképező gépemet Fujifilm s3200 nagyon jó tetszetős kis gép nekem kifejezetten a videó készítő funkciója tetszik hogy HD-ba vesz fel meg lehet fel vétel közbe zoomolni igaz nem nagy cucc de a másik gépezethez képest nekem ez nagyon jól jön. Képeket is nagyon jókat csinál igaz még kint nem próbáltam ki. De a beltéri képek minősége is jobb. Viszont van még mit  felfedezni rajta :D

Jah és azt el is felejtettem Izzyvel elkezdtem tanulni a csehes beülést igaz még nagyon az elején járunk még ott tartunk hogy rá kell állnia a könyvre. Hát mit ne mondjak elég nehezen esett le neki hogy mit is kéne csinálnia Pamival azért gyorsabban megy az ilyen dolog. De megint csak figyelmeztetem magam hogy két különböző személyiségű kutyáról van szó szóval ne is próbáljam hasonlítani őket mert pórul fogok járni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése