2011. december 24., szombat

Karácsony

Először is mindenkinek Boldog és Békés karácsonyt kívánok!


És végre ide is megérkezett a hó bár már olvad elfele de megint rá kezdet esni.A mai nap Izy teljesen be volt lassulva, gondolom a tegnap miatt mert egész nap mászkáltunk ő meg hozzá szokott hogy napközbe elég sokat alszik. Így hát a mai képeken mikor akartam pár fotót készíteni róla mindegyiken aludt elfele. Ő karácsonyi  ajándékot előre megkapta a ruciját és este egy nagyon finom kaját készítettem neki. Esti séta kicsit elhúzódott úgy 9 órakor mentünk le csak mi voltunk lent így hát póráz nélkül végig mentem a lakótelep körül. Nagyon paráztok hogy ki szalad az útra de nem a járda szélén mindig megáll és nem megy tovább. Összegezve nekem ez volt az első kutyás karácsonyom és én nagyon élveztem és Izzentyű is főleg a sok kaját meg a havat.
És ezzel a pár képpel én búcsúzom:



 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése