2011. június 5., vasárnap

Séta

Kocsiba
Szombat délután mentünk Izyért mert a gazdája elutazott Hajdúszoboszlóra. Mostanság elég kiakasztó mert minden rá van hagyva ezért hisztizik nyafog türelmetlenkedik az embere nem hallgat. Nah de sebaj majd itt kezelésbe vesszük Esti sétára anyával mentem ő hozta Pamit én Izyt az a kis kutya úgy húzott hogy az csak nah tiszta idegesítő volt. De a végre csak sikerült az a normális séta. Csak mikor már én helyre igazítottam Zizzentyűt anya jött hogy jön velünk szembe egy nagy blöki, tudni illik anyám nagyon fél az idegen nagyobb testű kutyáktól vicces látvány volt mikor anya 20m kerülőívet vágott hogy kikerülje a huskyt. Reggel 5:30 kor keltem hogy viszem le a kutyákat. Már Izy nem volt olyan kezelhetetlen mentünk egy nagy kört a lakótelepkörül majd a kutyás téren elengedem őket. Jó kifáradtak így mentünk fel. Egész délelőtt durmoltak még délután is. aztán elkezdet zuhogni a két kutya go ki az erkélyre ott pocoltak még a vihar el nem ment.Utána meg jött Miki Izike gazdija majd kimentünk a Sóstóra nagyon jó volt ez a kis hűvös idő körbesétáltunk a tavat bajd bementünk a szigetre ott találkoztam a sulink rendszergazdájával. Nem is tudtam hogy van kutyája. Egy hatalmas nagy németjucia van. Nagyon aranyos volt Pamika akart játszani vele de nem veték az adást a túloldalról. Majd indultunk haza.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése