2011. június 16., csütörtök

Fárasztás

Délután olyan 5 óra körül elindultunk Mikiékhez (Izy gazdiához) mert anyu ment tankolni de még nem jött meg a csávóka aki hozza nekünk a cuccot. Addig kimentünk a lőtérre Hatalmas sprintet vágot Pami állandóan szaglászott szinte alig figyelt a hívásomra viszont mikor megemeltem a hangom jött. Kinéztünk magunknak egy dombot ott leültünk a kutyák meg rohangásztak egyszer csak Pami eltűnik a bokorba majd 2 perc múlva vissza jön tiszta mocskosan és jó kis iszap szaggal. Majd Mikit hívták hogy meghozták a benzint nekem még nem volt kedvem menni ezért maradtam kettesbe Pamival. Egy darabig ücsörögtünk majd dobáltam neki egy teniszlabdát valahogy mindig kiköpte és valami szag elterelte a figyelmét én meg csak abból álltam ki hogy megkeresem a labdát. Azután valaki járatta a lovát hintóba gyönyörű volt a paci olyan lipicai szerűség kiváncsi voltam Pami hogy reagál rá mert már régen látott lovat de akkor még pórázon is volt. Leültettem és előttünk ment el először nézegette beleszagolt a levegőbe majd tovább figyelt rám *büszke fej* jah és még valami ha anyum vagy Izy a közelbe van akkor pamacs kissé fegyelmezetlené válik. Lesi minden szavam első parancsra ott van mellettem. Ha esetleg van valakinek ötlete mi ennek az oka meg köszönném ha le írná. Találkoztunk egy golden keverékkel is egy jót játszott vele a gazdája meg no comment a kutya odaszaladt hozzánk és a gazdija ott hagyta mivel ő kocogot már vagy fél órája el ment a gazdija meglátom elindulok abba az irányba amere kocogot végl a kutyus meglátta és szaladt utánna. Elég felelőtlen egy gazdája van mit nem mondjak. És olyan 9 kor hazaértünk. Jah amúgy ez a táp amit ajánlot a doki vagy mi a kutyának még jobban megy a hasa mint eddig hajnali kettőkor kezdtem a sétát és 2 óránként lejárkáltam vele még szerencse hogy szünet van. Nah hozok pár képet a sétárol.
A fejét sose emelte fel XD
veszedelmes szemek

kicsit hasonlít Izyre így
 

2 megjegyzés:

  1. gondolom azért mert nincs hozzászokva...
    tehát gyakorolgassatok csak más jelenlétében/ különböző helyeken/zavaró körülmények között(persze szép fokozatosan, h rátudj erősíteni) és majd hozzászokik az ingerekhez ;)

    VálaszTörlés