2011. június 19., vasárnap

Osztálytalálkozó

Tegnap volt a 8. osztálytalálkozónk 5 órákkor kezdődött mi voltunk az elsők akik odaértek a Bujtosi tónál volt a dolog. Pamit is hoztuk magunkkal mivel hogy még mindig megy a hasija és változó meddig bírja tartani. Majd szépen lassan gyülekeztünk Pami már húzódozott össze vissza úgy félt és még rá tett hogy volt valami rendezvény is de nem baj szokja a dolgot az eb ment a zene is hangosan majd letelepedtünk az egyik padnál és a csajok is megérkeztek nagyon jó volt őket látni érdekes módon tőlük nem félt a bátor kutyusom :D. Majd Fruzsiék is hoztak egy 2 hónapos kiskutyust a menhelyről fogták örökbe valami haláli volt az a dogszli azt mondták hogy valami labi meg német juci keverék. Sajna Pami egy kicsit megtépte nagyon sajnáltam a kiskutyát de szerintem nem direktböl csinálta mert szeretett volna inni és a kicsi állandóan ugrált a pofájára ő meg berágott és elkapta a tarkóját egy picit meghúzgálta szegényt a kicsi meg úgy visított hogy csak na mondom jó bemutatkozik az én kutyám is. Utána be állt a létszám szülőkkel együtt. Rengetegen voltunk Pami mikor kezdet feloldódni elengedtem majd kicsit odébb vittem elkezdtem neki dobálni a lasznyát majd gyakoroltunk egy kicsit végül mindenki minket nézet. Majd mindenki letámadott minket hogy dobálhatják e neki a labdát meg a kicsik oda jöttek simizni őt. Elég jól viselt a nyűzugélést de mindig figyelt a szeme sarkából hogy "biztos mehetek tuti?" Végül mondtam nekik hogy ennyi elég lesz neki mer már majd kiköpte a tüdejét annyira zihált. Este is mikor már csak a volt osztályom tanyázott a játszótéren odavittem a Pemit mert volt egy olyan palán akadály féleség mivel Pami nem látott még ilyen aksit felvittem rá és elsőre felmászott meg volt az öröm. Anya már ment haza fele ő hazavitte Pamit én még maradtam. Beszélgetünk nagyon jó nap volt hiányzik a régi osztályom is. De ez van el kell fogadni.
Ma meg egész nap szakad az eső déli sétánál hoztam a labdáját és gyakoroltunk egy kis engedelmességit. Szépen csinálta kezd helyre rázkódni de a szemkontaktus az még mindig nagyon kaki. De majd rágyúrunk. Hála az égnek kezd kifele sütni a nap is de az lenne a legjobb ha maradna ilyen hüvös egy kicsit mert melegbe használhatatlan az ebzetem.
Jah és ha minden igaz jövőhéten ha nem megyünk a telekre megyek kutyasuliba mondjuk anya nagyon vonakodik elenne. Kezdem megunni hogy körülöttem mindenki happy van kutyusa meg minden én meg csak pár hónapokra vagyok vidám míg itt van velem ez a bolondos jószág . 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése