2011. június 21., kedd

Haladunk

Tegnap bevásárló körútra indultunk a kutynak mert elfogyott a próbatáp így beruháztunk egy nagyobb mennyiségű tápra mikor megvettük anya szívrohamot kapott az árától. Utána mentünk  a  fressnapfba mert anya kinyírta a jutalomfalat tartómat. Így hát azt is vettünk nagyon szuper anyagból van jobb mint az előző volt bár nincsenek rajta zsebek de a célnak megfelel.Este mentünk egy nagy kört ez egyik barátnőmmel tárgyaltuk a kutyás témát. :)Mikor felértünk jött az etetés Pami elé rakom a tápot felé szagol nézegeti egy darabig majd bement a szobába és lefeküdt nah mondom baaa. Még jó hogy anyáék nem látták hogy nem eszi a tápot. Majd csak megéhezik és csak fogja enni ha nem akkor a fejébe húzom XD. Ma pedig felavattam a jutifalattartót. Gyakorolgattunk most szépen dolgozott csiszolgattuk az új trükköket és azokat is szépen csinálja igaz néha téveszti a kézjeleket de néha már én is belezavarodok nem hogy még ő. Nah hozok vidit a mai gyakorlásról.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó a videó!! Pamacs nagyon ügyes! *-* Ha jól látom Pami tud ugatni parancsra. Megkérdezhetem, hogy tanítottad meg?? :)

    VálaszTörlés
  2. igen tud. Őh hát tudni illik pami utálja ha fújkálok a pofijába és ő ilyenkor ugatott és ezt össze kötöttem egy parancs szóval de láttam már olyan is hogy amikor játszottak a kutyussal és akkor ugatott akkor kapott dicséretet. Csak rá kell jönni mikor ugat és az megerősíteni majd parancsszóhoz kötni.

    VálaszTörlés