2011. június 27., hétfő

Kullancs invázió

Bocsi hogy nem írtam mostanság de valahogy nem volt kedvem a doghoz elég sok minden történt velünk azóta voltunk egy új helyen Harangodon nagyon rég voltam már itt utoljára akkor voltam szerintem mikor ovis voltam és most Pamit is elvittük úsztatni. Nagyon jó volt felmásztunk a kilátóra találtunk egy teknőcöt. Az erdő is gyönyörű volt. Este mikor hazaértünk latom hogy mászik rajtam egy kullancs a hideg kirázott nagyon kullancs fóbiás vagyok. Utána nézem Pamit hemzsegett benne na mondom ügyesek vagyunk akkor gyorsan belevágtam a kádba és valami bolhaölős samponnal lemostam de nem sokat ért. Hajnali 1 kor meg a hátamba találtam egyet anya olyan cirkuszt csinált belőle másnap évzáró irány a doki szedje ki belőlem. Egy percet sem töltöttem bent a rendelőbe olyan gyorsan kiszedte. Nah a lényeg hogy a mai napig találok Pamiba a kullancsot és anya nem hajlandó venni ilyen csepegtetőt vagy nyakörvet.Azóta engem autó vezetés tanulásra fogtam poén mert én nem nagyon merek még a kocsiba se ülni mióta karamboloztunk a télen. De egész jól megy már ez is nekem. A vasárnapi kutyasuli elmaradt mert anya addig ígérgette nekem hogy semmit se csináltunk egész hétvégén csak kimentünk a lőttére gyakorolni is azt se tudom már mikor gyakoroltunk. Valahogy most semmi se jött össze. Nah de sebaj hétvégén agilityzünk és lefestem az aksikat mert szereztünk festéket. :)



1 megjegyzés: