2011. június 4., szombat

Kalandos hét

Az erkélyen hűsöltünk
Szerdától táppénzre jöttem mivel belázasodtam estére már elérte a 39,5 °C lázat anya egyből mondta vigyük vissza a kutyát.Én meg mondom hogy akár lázasan is viszem le. Reggel hajnali 4kor keltet fel Pami hogy menni kell neki le. Nagy nehezen levánszorogtam szegénykémnek ment a hasa. Feljöttem vissza aludtam. Anyának is le kellet vinni 10-órákkor akkor is ment a hasa eddig nem volt ilyen drasztikus hogy egyszeri kellet levinni kibírta hogy napi 3x vittük le. Délutánra már csak hőemelkedésem volt mentem a dokihoz kiírt egész hétre.Jaj de jó. Pamival nagyon jól elszórakoztunk a héten. Csütörtök este vittem le a fárasztós sétánkra és ki mentem az aldi mögötti rétre. Dobálom nek a labdát jön két büdös cigu. Hozza a csontsovány 6 hónapos kis Pitbullját. Uszitgatja Pamira az elkezd ilyen játékos behajlásokat csinálni csóválja a farkát. Elengedi a kölyök és elkezdenek játszani nagyon édes volt a kiskutyus jött oda hozám nézte a labdát a kezembe isteni édes volt. A két retek meg meg fogja megint uszítgatja hát mondom vagy beszólok vagy elmegyek és otthagyom őket. De inkább én léptem le. Sajnáltam szegény kis kutyust mert tuti harci kutyát akarnak belőlle nevelni. :( Nem értem mire jó ez ha tehetném megfogtam volna és elhoztam volna szegényt. Pénteken néztem ilyen kutya recepteket. Elsőre csináltam Paminak egy fincsi levest. Aztán sütöttem ilyen husis pogi szerű jutalom falatott nagyon bejött neki. Izy gazdájával indultunk fel a városba mert akartam Pamit szoktatni a tömeghez mivel eső volt
ezért azt gondoltam nem lesznek sokan pont jó lesz ez elsőre. Nagyon jól viselkedett Pami nem félt annyira a kaját is elfogatta tőlem kezd alakulóban lenni az ebzet. Este mikor néztem a tvt. Nagy durrogásokat lehetet hallani de nem ilyen tűzijáték szerűt. Hanem valami más. Pami teljesen bepánikolt azt se tudta hova bújjon. Mikor már több mint egy órája ez hallatszot én is kezdtem parázni hogy 
mi ez. De végül csak abba maradt pami még mindíg nagyon feszült volt úgy szedte a levegőt mint egy kompresszor. De egy kis masszírozás mindent megoldot és bealudt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése