2012. október 30., kedd

Ivartalanodva

Tegnapi nap folyamán Izzyke átesett a műtéten.
11 órára kellet vinni felvették ugye az adatokat megmérték ugye neki most fogkövet is kellet szedni meg a bűzmirigye is rendetlenkedik mostanság szóval az is ki kell neki nyomkodni. Szólt az egyik asszisztens hogy kövessem bementünk hátra és beraktam egy ketrecbe szegény úgy nézet utánam a szívem rendesen össze szorult. Előtte még volt 2 yorkie akinek valami kis dudort kellet lecsippenteni mondták hogy nyugodtan menjünk haza majd telefonálnak mikor mehetünk érte. Teltek a másodpercek percek órák az idegrendszerem nekem teljesen kész volt. Igaz hogy egy rutinműtét de akkor is. Majd fél kettőkor megcsörren a telefon mehetünk Izzikéért anyának is az első kérdése a telefonba hogy ugye jól van?

Ahogy vártuk a liftet az is óráknak tűnt és bár kocsival 5 perc se az út a kórházig az is olyan volt mint ha több órás utat ültem volna végig.Beléptünk a váróba és nyitva volt az ajtó a hátsó rész felé pont belehetett látni abba a ketrecbe ahol Izzy épp feküdt hotkák is ki nekünk persze a saját lábikóján picit komótosan de ki tudott sétálni. Látni nem igazán látott még szerintem mert mikor oda ért hozzánk csak akkor kezdett el csóválni. Mind hármunkat végig szaglászott és bújt. Majd mikor anya rendezte a számlát történt egy kis baleset bent végezte el a dolgát nagy örömködés közepette. De ugye ebből nem csinált senki problémát.

Mondták hogy nagyon jó természetű kutyus kezelhető barátságos. A bűzmirigye nagyon tele volt így előfordulhat hogy  havonta illene látogatnunk őket ha látjuk hogy szánkázik.
Itthon egész este csak feküdt nyöszörgött néha néha fel nyüszített anyáék mondták hogy ne vigyem le sétálni de éjfél körül csak bepisilt de le vittem akkor este és lent is el végezte a dolgát. 2x behányt még. Nem is evett az nap este. De ma igen csak jól van ahhoz képest amilyen Pamika volt. Reggeli sétánál is hányt egy picit de azóta semmi.A nagyim jött haza és már vakkantgatott is. Mikor anya jött haza és a kapucsengő megszólalt ő már ment kifele. Megkináltam egy kicsi csirehusival és már azt is elfogadta szóval már este szerintem fog vacsizni.



 
Szegénykém néha elég furi pozitúrákba tud feküdni.

2 megjegyzés: