2012. november 19., hétfő

Újra itt

Kedven képem
Újult erővel megérkeztünk. Ugye az őszi szünetem Izzy pesztrálgatásával telt így hát nem is tudtam sehova se menni. A 3. elteltével nagyon jól volt telis tele energiával viszont nem engedtük szaladgálni. A hét végére már elengedtem had játsszon a többi ebbel. Szépen lassan el is telt ez a 2 hét mentünk is vissza varrat szedésre amit nagyon szépen viselt és hamar is meg volt megint kinyomták a bűzmirigyét mivel nem nagyon akar neki ürülni meg kapta a veszettség és a kombinát oltását. Ezzel egyúttal állatkórházat váltottunk mivel itt nagyon jó az ellátás higiénikus körülmények között van minden. Majd szerdán vittük chippeltetti amit igen olcsón megúsztunk az akció keretein belül regisztrálással együtt. Szóval már csak Pamika maradt akinek be kéne regisztrálni a chipjét mivel neki van csak regizve nincs.
 Nah de elég is enyi a múltheti előzményekről. A mai nap 7 órám volt igyekeztem haza hogy vigyem le Izzyt felkaptam a teniszlabdát egy fényképezőgépet és uccu neki. Kimentem a Bujtosi tóhoz nagyon szépen sütött a nap néhol egy picit beborult de jó idő volt. A kis fülesem is nagyon élvezte a dolgot. Az össze gyűjtött avarba csak úgy ugrott nagy talpasokat majd kotort benne. Majd egy órát töltöttünk kint a tónál és indultunk hazafele mikor a házunk előtti rétre értünk jött a spnci barátunk Frenki vele is játszott egy jót és el is telt szépen a délutánunk. Nemsokára majd próbálok hozni egy kis videót mert már olyan régen hoztam egy kis gyakorolósat.
















 

3 megjegyzés:

  1. Jó lett a blog! :DD És nagyon jók a képek! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett a dizi..:DD Ügyes vagy..:) És a képek is nagyon szépek...:))

    VálaszTörlés
  3. Köszönjük szépen :D
    Pedig csak össze csaptam a dizit mert már ránk fért egy kis változás.

    VálaszTörlés