2012. október 17., szerda

II. Dogsport Kupa

Igazából nem is tudom hol kezdjem most kihagyom azt a részt hogy Pamit milyen módon hoztuk be és mit leszenvedtem vele 2 nap alatt. Szóval inkább írnék a versenyről.
 
Reggel 6 kor keltem le vittem az ebeket összeraktam a cuccokat stb olyan 8 kor vagy egy kicsivel előtte sikerült elindulnunk. Egy bő órácska alatt oda is értünk még épp hogy csak voltak kint. Ellengetem az csajokat had szaladgáljanak addig is megismertem most már személyesen Leát és a fiacskáit :)
Majd elmentem nevezni eközben épül a kezdő agility pálya. Nagyon kis tetszetős könnyű pálya volt. Viszont sikerült mind a 2 kutyámmal kizárni magunkat de nem szaladok ennyire előre.
 
Minik kezdtek közöttük is én voltam Izzyvel az első. Anyáéktól félre vonultunk vittem egy kis jutifalit próbáltam magamra vonni a figyelmét ami sikerült is de amint le vettem a nyakörvet ez megszakadt. Bementünk a pályára leültettem az első 3 akadályt szépen vitte és ott filmszakadás kereste anyáékat a pálya szélén ésss... az okos figyelmes ebet ott is hagyott. Majd sikerült visszahívnom utána megint szépen jött végig csak kár hogy kiszaladt.
 
 
 Maxiba és én kezdtem Pamival ő is az első 3 aksi-ig minden oké volt jó volt a tempója is de volt egy kis bökkenő a kúszót fogták és nem mert bemenni többszöri unszolásra mert csak bele menni. Ezért a sok megtagadás miatt Dis.
 
Majd kezdő jumping jött.És Izzy nagyon szépen figyelt és jött velem a tempója is jónak mondható volt nagyon szuperül ment a kis csaj ahhoz képest hogy első versenye volt.
 
Pamika futama meg valami katasztrofális volt egyszerűen nem volt ott fejben előtte volt az akadály még is be volt pánikolva.És itt persze én voltam a ludas mert én hülye nem vártam meg hogy oda jöjjön mellém meg kerültettem volna nem kapkodjunk ezért Pami 2x ugrotta meg a 10 akadályt és ismét sikerült kizárni magunkat.

 
Szóval összegezve pocsékul teljesítettünk nah de ez van azért jót szórakoztunk és gyakorlásnak sem volt utolsó. Mikor le ment az összes kategória a fent maradta akadályokon gyakoroltunk és persze hogy szépen figyeltek és jöttek velem a zsákos kúszóval is megismerkedtek és gyakoroltunk egy kis szlalomot is.


Mindent köszönök a szervezőknek és a BDS csapatnak nagyon jó kis nap volt.
És a képeket is köszönöm :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése