2012. október 7., vasárnap

Félős kutya

Sziasztok. Igen igen élünk még. Lassan hogy 2 hete nem jelentkeztem szánom bánom de nincs miről írjak vagy is lenne csak időm nem sok van. Nem is tudom hol kezdjem múlthéten nem csináltam semmit mert hát beteg lettem így Izzyvel nem sokat tudtam foglalkozni a sétákon kívül. De a héten pótoltam a dolgot elkezdtük tanulni a kézen állást vagy is az lett volna de rájöttem hogy Izzynek nincsenek meg eme adottságai így lett belőle hátsó láb felemelés ami jól menne de még is szenvedünk vele addig minden okés még a segéd tárgy benne van a képbe viszont mikor elveszem 3-4x elismétli majd rájön hogy nincs mögötte semmi nem is csinálja tovább. Ezt 2 napra félre raktam elkezdtem egy másik trükköt azt a bizonyos cross-paw-ot ezzel addig jutottunk hogy megérinti az egyik mancsával a dobozt.
És hogy a címről is írjak.Mostanság új bandázós helyünk van persze új kutyák,hely,emberek. Első találkozáskor mint szokás az új kutyát körbe szagminta vétel ez Izzy behúzott farokkal tűrte feloldódott és játszott is. Nah most ugye van ott egy kis Jack russel aki nagyon domináns és az első találkozáskor össze se szagoltak ő célirányosan nekiment Izzynek nem volt semmi gond. de azóta is mindig bepróbálkozik a kis vakarcs és a csajomnál az a megalázkodás amikor közelít hozzá földhöz lapulva jön a hátam mögé. Szóval itt is az egyik gond nem tud rendesen kibontakozódni a kutyám. És a másik ahogy észrevettem néhány nagyobb kutyától is tart. Tegnap előtt a déli sétánkon össze találkoztunk egy spani csapattal volt egy nagyobb kan aki szeretett volna ismerkedni és Izzy farok behúzva szaladt haza. Majd visszahívtam de már ott ült a lépcsőházunk előtt mikor odaért hozzám megfogtam Mózika megszagizta és végül a az én bátor ebem belátta hogy nincs mitől félnie.De még ez nem minden mostanság az emberektől is tart ha hívják oda megy de teljesen földhöz lapulva közelíti meg az embert. Egyszerűen nem tudok rájönni hogy mitől lett ilyen hisz nem változtattam semmit még nem is kellet rászólnom mostanság.Szóval ez kész rejtély hogy mi lelte őt.
Ésss lassan el jön a II BDS kupa napja persze nagy izgalmakkal várjuk.Ugyan is mind két ebzettel indulok kezdő kategóriában. Viszont ami bökkenő van az hogy 3 hete nem láttam Pami nem is gyakoroltam vele és Izzyvel se tudtam gyakorolni pályán.Ezáltal nem sok jóra számítok de legalább egy jó kis kutyázós nap lesz.Ha minden igaz Péntek délután hozzuk be Pamikámat hogy rendeb tegyem a bundáját.És vasárnap indulás. Összességébe ennyi történt velünk.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése