2012. október 27., szombat

Spánielekkel szép az élet

Sziasztok még éldegélünk. Múlthéten voltunk a kertbe Pamiztam egy kicsit nagyon minimálisan agilityztem velük.De sajna már nem aludtunk kint így hát jöttünk is haza. A héten volt egy is időnk gyakorolni Izzyvel és nagyon szépen dolgozik akár hol vagyunk. Legtöbbször úgy telt a héten egy napunk hogy reggel egy rövid séta hazajövök a suliból indulás le Dórival és Blökiel sétálni barangolunk mindenhol közbe néha gyakoroltam este pedig a megyünk bandázni.
Nah de hogy a bejegyzés címéről is beszéljek. Igaz rám hogy ha van időm és energiám az ismerőseim kutyáit pesztrálgatom ha nekik nincs idejük elviszem sétálni pl. Blöki vagy van itt egy beagle akit szoktam a mai nap is megkértek hogy furmináljam ki Blökit én persze szíves örömest megyek.
 A tegnapi nap folyamán a barátomnak mennie kellet el így hát én vigyáztam az ebzetére ő is egy spániel régebbi bejegyzésembe már volt említve hogy Pamika játszott vele stb. Már előte volt lent nálunk egy párszor Frenki de most marad itt elősször egyedül nálunk eleinte volt egy kis sirdogálás de egy kis játék után megnyugodott és Izzyvel csicsikáltak az ágyamon. Olyan jó volt őket nézni.t spanci fetrengél nálam. Nyah de nem maradt ő sokáig mert késő éjszaka jöttek érte.
Jah és Hétfőn Izzy megy ivartalanodni végre ezt is megéltük. 11 órára kell vinni pont jó így tüzelés előtt most már nem lesz többet ál vemhes és egyéb betegségeket is megelőzünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése