2014. május 18., vasárnap

Szuper kutya :)

Egész heti esőzés miatt semmi érdemlegeset nem csináltunk a héten a szombati agility elmaradt a vihar miatt. Így ma bepótlódott az engedelmes és őrzővédő foglalkozás mellett.
Egy engedelmessel kezdtünk. Majd elkülönültünk az agilitysekkel.

Bevezetésnek ugróiskoláztunk egy kicsit. Majd kiraktuk a bemutatós pályánkat mivel a 24.-e vészesen közel van :) Azt gyakorolgatuk még akinek nem ment úgy ahogy. Majd egy jó kis forgolódós pályát raktunk ki. AMi nagyon jó volt Izzy szuperül figyelt viszont nagy ívbe veszi a fordulókat, mivel olyan tempóval rongyol hogy áhh :) imádom.
Közbe beállított hozzánk az újságtól egy fotós hogy benne leszünk a Kelet-Magyarországba ezért szeretne egy csoportos képet készíteni rólunk, így hát be is álltunk.

Levezetésként ismét kör K.O-ztunk nagyon bejövős a többieknek ez a kis "versengés" :D


Majd leültünk beszélgetni,oktatók,tagok,bemutatósok. :)
Majd én pimaszul megjegyeztem hogy már számtalan alkalommal be álltunk övözni de nem jutottak velünk sehova. Így hát elővettek minket Izzy felkerült az aszalra én egy kisebb távolságba de mögé álltam hogy tudjam dicsérni. Megint hozta a szokásos formáját hogy ugat. Csaba egy kicsit bekeményített mivel zsákmányolni nem akart engem se akar megvédeni, akkor védje magát  nah erre be pöccent de még mindig ne fogott így én elkezdtem fele hozavonásat játszani végül a rongyot átadtam Csabának elengedte nah ez így ment egy 5-10percig végül rájött hogy mit akarunk és egy kis cukkolásra és húzavonára végre fogott is és már húzta is a rongyot nagy n
agy dicsiket kapott. Majd oda álltam mellé és úgy is fogott ezt megcsináltuk3x majd a végét egy nagy játékkal zártuk :D

Szóval nagyon büszke vagyok Izzyre hihetetlenül jól teljesít mostanába minden terén persze vannak hibáink mi is szét tudunk csúszni de mindezek ellenére többnyire ott van a toppon az ebzet :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése