2014. május 5., hétfő

Pótlás

Azt sem tudom hol kezdjem annyi minden történik velünk és próbálom tömören összegezni a dolgokat.
Miután Izzyre rá esett a hinta 2 nap múlva elvittük a dokihoz, egy ödéma lett a mellkasán kapott fájdalom csillapítót de szerencsére csak 1 este kellet hogy beadjam neki. Hamar el is múlt a fájdalma.
Húsvét közeledtével készültünk ki a kertbe a kutyáknak tartottunk nagy bevásárlást vettünk spottonokat Pami csepegtetőjért potom összegért vettük mert a szavi ideje elég szűkös volt már. Szóval táppal husival felszerelkezve vágtunk neki az ünnepeknek. Igazából nem csináltunk sok mindent kicsit szlalom tréningeztünk de semmi egyéb hagytam hagy tombolják ki magukat. A hétvége gyorsan eltelt. 

 



Hétköznap csak sétáltunk és néha néha gyakoroltunk egy kicsit. Igazából a hétvégén van előszedve a kutya a suliba szombaton agility vasárnap engedelmes és őrző-védő amit még nem adtunk fel mert akadnak remény szikrák :)




A szombati agilityn már kialakult az a kis csapat aki mindig ott van minden edzésen és egész kis családias hangulat szokott uralkodni.
És ami még ennél is jobb sorra kapjuk a meghívásokat a bemutatókra pedig még csak 2 hónapja indult el itt Nyíregyházán ez a nagyszerű kutyás sport.
Szóval most megy a készülődés és az agyalás hogy mi hogy legyen mert május 11.-én bizonyíthatunk és reméljük megszerettetjük ezt a sportot a többiekkel is.

Igen 2 kutyával is kipróbáltam a dolgot :)




És egy kör K.O-t is kipróbáltunk:
https://www.facebook.com/photo.php?v=840643302631421&set=o.768105946547779&type=2&theater

A május elsején pedig egy fogathajtó versenyen telt. Ami nagyon jó volt mert most az uncsimék is hajtottak illetve a keresztapum is és hát így tudtunk hintózni. Izzy ugye teljesen nyugodt a lovak között és magabiztosan mozog ezért nem is volt baj ezzel. És a csajszinak valami hihetetlen helyben maradása van mert ugye én a napon álltam néztem a versenyt addig Izzyt befektettem az árnyékba és körülötte jöttek mentek az emberek sokan próbálták magukhoz hívni de ő hűségesen feküdt ott és végig engem figyelt.
Volt kutyás rendőr bemutató nagyon élvezetem bár már az ő bemutatójukat egy jó párszor már láttam de most újjal drukkoltak elő. Mozgó járműből lőttek vaktölténnyel és a rendőrkutyák az ablakon keresztül húzták ki a "támadókat".
Izzy pedig a lövés hallatára csak ugatott bár már kissé fel volt hergelődve a kar illetve a védőöltözet miatt mert a lánykám már pufogott úgy kellet rászólnom hogy elég.
Szóval elég mozgalmas dolgok történtek velünk illetve velem is. És most pedig ezt a hetet túl kell hogy éljem az értségi miatt utána egy kis lazítás,kutyázás és kezdődik a dolog előröl.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése