2014. május 12., hétfő

Bemutató

Nos itt egy újabb bejegyzés.

Szombat reggel hús szerző túrára indultunk a helyi piacra mivel Izzynek fogytában volt az elemózsiája. Nagyon jó áron igazi finomságokra leltünk.
Ezután készülődtünk a szokásos szombati edzésre. Még mindig a bemutatóra készülődtünk. Mindenkinek nagyszerűen mentek a dolgok :) A foglalkozás most nem volt olyan hosszú hisz másnap a nagy nap várt ránk. Így csak a bemutatóra szükséges akadályokat elraktuk és közbe a csapat felével megbeszéltünk még egy úsztatást. Szóval agility után egyből mentünk a tóra.
A goldi és a kis fekete schnauer keverék hatalmasat birkóztak a szárazon és vízben egyaránt. A mi két spanink meg csak a labda után szaladgált hol kint a parton vagy épp a vízbe úszva.

  

 
 

A kutyák elégedetten tértek haza elfáradva ki "bulizva" magukat.
Másnap reggel 8 kor keltünk hisz 11-kor jelenésünk volt.
Szépen összeraktam az én cókmókjaimat és a 2 kutya cuccát is.
Sajnos már reggel csepergett az eső így nem volt ígéretes a dolog.
Kiértünk,kipakoltunk, és mentem fel a színpadra hogy ismeretessem egy kicsit a sportot és elkezdett szakadni az eső folyattuk a dolgokat elején engedelmeseztek a többiek, majd trükökk keretein belül bemutatkoztak és végül jött az agility mindenkire 1x sor került de a szervező szolt hogy hagyjuk a dolgot mert elmarad a rendezvény :( azért mi befejeztük valahogy. A kutyák ügyesek voltak és a gazdik is. Mindenki tudta hogy mit mikor hogyan, persze mindig van egy rendbontó az én személyemben volt most jelent mert ahogy lejöttem a színpadról teljesen még stresszes izgatott voltam mert nagyon lámpalázas vagyok, nem hogy még beszéljek is. Így én elfeljetettem a pályát és improvizáltan :D  Frenkóval már utólag beugrott a pálya de mivel nekem nem volt időm körbejárni azon a helyen így nagyon szűk lett a pálya és az akadályok nagyon egymásba voltak és néha néha rossz akadályhoz léptem oda. De ne legyen mentségemre ez :) Béna voltam kész.
De ahogy hallottam a visszajelzéseket poziztívan maradt benne a résztvevőkben és a nézőkben is. Szóval elértük a célunkat végül is.
Sajnos a nap további része elmaradt a rengedteg bemutató, a nagy sátor alatt összegyűltünk és kisorsoltuk a tombolt, eredményt hirdettek és sajnos vége lett a napnak.




 Reméljük legközelebb én összeszedettebb leszek. És az égiek is kegyesebbek lesznek hozzánk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése