2014. május 30., péntek

Időhiány

Sajnos időhiány miatt a 100nap100trükköt feladtuk mivel nekem is készülnöm kell az értségire illetve a hétvége teljesen elmegy a kutyasulin és a a kutya energiáját is leszívja.

Ismét voltunk bemutatózni egy családi napon nagyon jól sikerült a hihetetlen meleg ellenére mindenki kitett magáért :)

És hogy a jók mellé jöjjön egy rossz. Izzy reggel befulladt ezért szaladtunk vele az orvoshoz megint a tüdejére gyanakodtunk hogy víz van benne . De szerencsére megnyugtattak hogy azzal minden rendeb ez egy allergiás reakcióvolt mivel most elég sokmindeni virágzik és még az is rátesz hogy 2 napja egyfolytában nyírják a füvet a lakótelepen. A biztonság kedvéért Izzynél néztek egy részletes vérképet, szívférgességet is megnézték nála. Majd valami szám kevés volt a vérében ami nem a legaggasztóbb menyiségben volt elváltozás de okozhatna bajt a kutyában. Majd még részletesebben kivizsgálták a vérét. Addig mi hazajöttünk. Pár óra múlva szóltak is hogy mehetünk vissza mert parazitát találtak. És ez a kedves kis parazita egy szépséges kullancs okozta még tavaly mikor babéziás lett. Ugye akkor az ügyeletre rohantunk vele egy másik állatkórházba de ott csak kezelték babéziára. És nem adták be neki azt a szurit ami ezt a bacit kiöli. Nah most ugye megkapta izomba az imizolt és mondták is hogy menjek ki vele mert perceken belül jelentkezhetnek a tünetek. Folyt a nyála mire hazaértünk tettem vele egy kis sétát ment a hasa is majd itthon. 10 percre rá hogy anya elment dolgozni Izzyn pöttyök jelentek meg piros volt a bőre dörgölődött mindenhova a fejét rázta mintha a fülébe ment volna valami. A test is meleg volt nagyon megijesztett mert sírt hozzá. Én meg teljesen be voltam pánikolva hogy itt vagyok egyedül és ha valami van sürgősen nem tudnám elvinni a telefonon sem volt pénz a gombóc a torkomban csak szorongatott. Gyorsan anyának üzentem hogy töltse fel a telefonom és egyből tárcsáztam az állatkórházat és megnyugtattak hogy ez is a mellékhatás lehet.
De szerencsére 1 óra alatt elmúlt és most pihen.
Azért megérdeklődtem hogy más kutyára nem veszélyes nem adhatja át és lehet vele dolgozni. Mivel a hétvégén ismét bemutató lesz. 

Vasárnap a cacon bár kicsit nehézkes lesz a dolog mivel délelőtt pedig az irodára vagyok beosztva intézni a papírokat. Addig meg Izzynek szigorúan pihenés van az én részemről előírva. :)


Jah és elfelejtettem megemlíteni hogy érkezett egy szipiszupi szettünk a CFD-tól és egyszerűen imádom annyira jól nézzki.
Majd ha időm engedi készítek pár képet Izzyről a szettben :)

És itt a videó a teljes bemutatónkról elég hosszú mivel az őrzővédősök is bemutatóztak :D




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése