2012. augusztus 6., hétfő

Végre agility

Pénteken megint a szokásos tortúrával indultunk el a telkünkre  hamar meg is érkeztünk. Egy kis pakolászás után kezdtem felállítani egy kisebb pályát majd vártam hogy hűljön a levegő. Bemelegítés után Izzyvel kezdtem a dolgot hát mit is mondjak nem ezt vártam valahogy tőle amit produkált 2 hibás kör után nem is érdekelte a dolog. Sajna egyszer elfelejtettem hogy is van tovább a pálya másodszorra meg Pamika okoskodott bele. Harmadjára sikerült lasusággal végig mennünk egy csúnya zónázással is.Ez után Pamika jött ő viszont túl volt pörögve nagyon jól ment a csajszi. Ahhoz képest hogy majd egy hónap kihagyás után így mentek nagyon örültem neki.
Szombaton egész délelőtt nem csináltunk semmit esetleg Zizit fésülgettem mikor leszaladt a kert végébe és tele lett bogánccsal a szőre.Két óra fele lementünk a partra és végre tudtam úszni az ebekkel mert hát már nem volt olyan koszos a Tisza. Pár óra hosszát lent voltunk majd mentünk vissza mert mindenki akart valamit ütyködni a kertbe. Én sikeresen bővítettem az ugró akadályok számát + 1 és még egy féllel mivel a dekapírfűrész bemondta sz unalmat. Majd megint este felé egy újabb pályát raktam ki amibe a gyengénk volt a balos szlalom. Megint csak Izzyvel kezdtem hihetetlenül szuper ügyes volt a blöki pörgött a meleg ellenére és ahhoz képest hogy menyit úsztunk lent a parton még mindig bírta. És kellemesen csalódtam mind a két ebnél a szlalomba mert egész szépen vették az akadályt. Igaz Pami már igen csak fáradt volt nem is pörgött úgy ahogy szokott de szépen végig csinálta ő is a pályát.
Vasárnap meg csak repült elfele ez idő már észre se vettem és délután volt lementünk a partra fürdőzni egy kicsit majd délután 5 kor indultunk Eszlára. Sajnos Pamacstól könnyes búcsút vettem mivel anya nem engedi tovább a bent létét.
Összeségébe nagy jó volt a hétvége a csajok is szuperül produkálták magukat már csak valahogy nekem kéne fejlődnöm felvezetés terén mert hát nagyon gyengén megyek a pályán.

1 megjegyzés: